Oprettet June 7, 2015 Jeg er også denne gang ramt af kvalme - heldigvis uden opkast (so far). Sidst benyttede jeg mig af akupunktur så tænkte jeg ville prøve det igen. Ved der ligger en privat klinik meget tæt på hvor jeg bor men kan man benytte en hvilken som helst. Er nervøs for om de kan gøre skade hvis de nu ikke er dygtige :( Har prøvet at søge på dem og de har en fin hjemmeside (måske lidt for fin) og FB side men alle reviews er fra kinesere. Ingen danskere så tænker om man kan "stole på dem" eller det blot er familien ;) Jeg tror nok at Herlev hospital har akupunktur men har ikke fået lavet vandrejournal endnu så der går nok et stykke tid inden jeg evt kan komme derop. Ville i turde gå til den private akupunktør?(hjemmesiden hedder www.herlevakupunktur.dk) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2015 Nu går jeg igennem det svenske system, men ellers har jeg fået akupunktur hos min dygtige massør og zoneterapeut Hanne (Greve alternativ), hun har behandlinger derhjemme, men jeg kender hende jo også rigtigt godt igennem flere år og jeg ved hun har styr på tingene..... De skal have en certificering og så ville jeg prøve at google klinikken da man så måske ad den vej kan finde andre anmeldelser, det plejer jeg at gøre Del dette indlæg Link to post Share on other sites