Oprettet November 5, 2010 I skal da lige se mine poder... Billederne er fra sidste uge Silas 5 år Hjalte 3 år Thilde 1 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Hvor er de søde :biglove og rigtig gode billeder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Hvor er de søde :biglove og rigtig gode billeder. Tusind tak :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Kanon dejlige billeder! :loveshower Hvor er de dejlige. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2010 Sikke nogle gode billeder de ser søde ud dine børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2010 Kanon dejlige billeder! :loveshower Hvor er de dejlige. :) Sikke nogle gode billeder de ser søde ud dine børn :loveshower Tak begge to :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2010 Det var da helt fantastiske billeder.. WOw.. Hvem har knipset dem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2010 Det var da helt fantastiske billeder.. WOw.. Hvem har knipset dem? Tak skal du have... Er ikke sikker på at fotografen vil have reklame, men jeg spørger hende lige :) Det er en proff fotograf, som jeg kender - vi fik hele 125 billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Aiii hvor er de SØDE dine børn! Sikke nogle guldklumper!! Aii se lige Thilde!! Nårhh pus! Hende og Silas ligner meget hinanden hva?! :) Lækre lækre lækre! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Dejlige billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Aiii hvor er de SØDE dine børn! Sikke nogle guldklumper!! Aii se lige Thilde!! Nårhh pus! Hende og Silas ligner meget hinanden hva?! :) Lækre lækre lækre! :) Ja, Silas og hende ligner hinanden rigtigt meget - hvor Hjalte skiller sig lidt ud. De to ligner mig og Hjalte deres far. Men TAK for de rosende ord :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Dejlige billeder :loveshower Tak :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Sikke nogle dejlige unger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 :loveshower :loveshower :loveshower Og hvor blev tiden af :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Super fede billeder af dejlige unger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Tak til jer alle :loveshower: :loveshower :loveshower :loveshower Og hvor blev tiden af :huh Ja, det er vildt ikke.... :blink Det er da ikke længe siden vi ventede på Silas... er det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Nøj for nogle lækre unger du har :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Dejlige børn er det helt sikkert :loveshower Og hvor er de blevet store Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Sikke nogle dejlig børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Tusind tusind tak for jeres kommentarer - gør mig så glad :biglove: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Hvor har du bare nogle lækre unger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Dejlige billeder af dejlige børn :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites