Putten

Privatklinik og henvisning

2 indlæg i dette emne

Halløj...

Nu skal vi videre i det private og have behandling... Og havde egentlig besluttet at det skulle være Trianglen...

Men nu overvejer jeg om vi skulle tage flere steder hen..

Tænker Copenhagen fertility center, dansk fertilitetsklinik eller lundstrøm i Ballerup.. Bare for at kunne danne sig et indtryk...

Ved bare ikke om det er åndssvagt at tage flere steder hen??

Og så mit næste spørgsmål.. Den henvisning som lægen har lagt ud... Kan den hentes på flere klinikker eller kun en??

Håber nogle kan komme med nogle gode råd og svar på hvad i evt selv gjorde da i skulle igang i det private...

Kram til jer... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløj...

Nu skal vi videre i det private og have behandling... Og havde egentlig besluttet at det skulle være Trianglen...

Men nu overvejer jeg om vi skulle tage flere steder hen..

Tænker Copenhagen fertility center, dansk fertilitetsklinik eller lundstrøm i Ballerup.. Bare for at kunne danne sig et indtryk...

Ved bare ikke om det er åndssvagt at tage flere steder hen??

Og så mit næste spørgsmål.. Den henvisning som lægen har lagt ud... Kan den hentes på flere klinikker eller kun en??

Håber nogle kan komme med nogle gode råd og svar på hvad i evt selv gjorde da i skulle igang i det private...

Kram til jer... :)

 

Hej Putten,

 

Tillykke med at I nu skal i gang med behandling. Det er altid rart, når man skal i gang med Projekt Baby.

 

Jeg vil ikke sige så meget andet, end jeg kan give dig mine erfaringer fra Copenhagen Fertility Center (CFC) Ved at der er andre der kan fortælle om de resterende klinikker :)

 

Personalet er rigtig sød, og der er en meget frisk tone på 'gangene'. Den skal man kunne lide. Svend der er førstemand på broen har en masse erfaringer, da han har været med til at udvikle reagens på riget. Det er nemt at komme til og de har åbent alle dage, også i sommerferieperioden samt helligdage. Dette viste sig at være rigtig godt for mig, da jeg begyndte at bløde i weekenden. Jeg kom til om søndagen. Samt havde jeg også opstart og scanninger der faldt i weekenden.

 

Det der kan være lidt op ad bakke er at tingene går meget stærkt. Ind og ud på 5 min. Der er ikke så meget holden i hånd, og man skal selv stille spørgsmålene. De bliver ikke forklaret pr automatik. Dette kan være lidt frustrerende når man er igennem sine første behandlinger. Dernæst skal man selv holde dem lidt i snor med de aftaler man laver. Det er ikke altid den ene ved hvad en anden har gjort (læs at man også har skiftende læger). Tiden til at læse journalerne dybt igennem inden vær patient sker ikke altid.

 

Til sidst vil jeg selvfølgelig alligevel rose klinikken. De gjorde mig gravid. Hvilket jo er det der tæller i sidste ende.

 

Rigtig meget held og lykke med det hele :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER