Little Miss

Hvilken B6 mod kvalme

9 indlæg i dette emne

Hvilken B6 har i fået anbefalet?

Eller er der andre ting i har fået anbefalet mod halsbrand og kvalme?

Del dette indlæg

Jeg tager biorto b6 vitamin, får akupunktur, bruger seabands, sørger for at få nok søvn (9-10 timer) og spiser regelmæssigt. En kombination af de ting plejer at hjælpe hos mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tager biorto b6 vitamin, får akupunktur, bruger seabands, sørger for at få nok søvn (9-10 timer) og spiser regelmæssigt. En kombination af de ting plejer at hjælpe hos mig :)

Hvor har du købt Biorto b6 henne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har du købt Biorto b6 henne?

Jeg har købt det på apoteket :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

De havde selvfølgelig ikke biorto på apoteket med nogle andre men indholdet er så forskelligt. Den ene var på 11 mg den anden på 50 mg :unsure

Hvad er de fra biorto på?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg fik akupunktur mod kvalme, anbefalede sygeplejersken at supplere med 50 mg B6 dgl :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

BiOrtho(1dgl) eller Dansk Pharmasuet Institut(2dgl)

BiOrtho kan du ogsaa bestille paa med24.dk eller jalahelsekost.dk. I Matas har de det sikkert ogsaa :) 

Det hjaelper lidt mere end halvdelen af de kvinder, der har graviditetskvalme. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar alle sammen. Alle apoteker og matas'er jeg var i igår havde ikke biorto så købte en anden 50 mg b6 da min gyn skrev det var bedst med den høje dosis. Man kan ikke få for meget sagde hun. Så det er nu indkøbt.

Dog tror jeg min kvalme og begyndende halsbrand har været en sædvanlig omgang diarre og kvalme on the way. Blev lagt ned igår med diarre. Normalt ville jeg tage noget mavesyre/halsbrand nedsættende men det er jo ikke alt man må tage som gravid :( Kan i huske hvad man må tage?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spise mandler! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER