Besvaret July 22, 2015 Jeg skulle ingenting vise i Lidl :) Det skulle jeg. Hun skulle have papiret før jeg kunne få posen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2015 Jeg skulle i øvrigt heller ikke vise noget i Rema :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2015 Jeg skulle i øvrigt heller ikke vise noget i Rema :) :lol det skulle jeg. Måske de bare er mere emsige omkring Viborg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 føtex har også lige lavet en pakke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Har lige hentet den nye babypakke fra Føtex og syntes jeg ville dele indholdet Synes det er en rigtig god pakke; 38 bleer i str 3-5 kg, body str 62, sut, vådservietter og creme, bad mv til baby Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Har lige hentet den nye babypakke fra Føtex og syntes jeg ville dele indholdethttp:////jubii-dindebat-dk.invisionpowerser1.netdna-cdn.com/emoticons/default_smile.png Synes det er en rigtig god pakke; 38 bleer i str 3-5 kg, body str 62, sut, vådservietter og creme, bad mv til babyhttp:////jubii-dindebat-dk.invisionpowerser1.netdna-cdn.com/emoticons/default_xyxthumbs.gif føtex babypakke.jpg Den glæder jeg mig også til at kunne hente :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Den glæder jeg mig også til at kunne hente :) Tror vist også vi er dækket godt ind med bleer til den første tid nu - der var jo en hel pakke bleer i hhv den fra Lidl og den fra Rema, og nu også Føtex. Og har faktisk 2 pakker fra rema, da vi jo også fik en sidst hvor vi mistede. Og sutter! var der vist også i alle 3 pakker + de 2 gratis jeg har fået fra MAM... :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Spændende med den pakke fra Føtex. Jeg har bestilt den, nu glæder jeg mig bare til at hente den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Fedt! Jeg tror jeg kan hente den en gang i denne uge :yay Så er jeg spændt på hvad der er i gaven til Aron :p Han er under 3 og skulle have en gave for børn 1,5-3 år :lol Det er immervæk et stort spring! Jeg er også spændt på den til W. Vi kan vidst hente fra i morgen tror jeg (eller torsdag, hmm)! Så skal jeg bare lige have lokket J :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Søren har hentet den fra Føtex i dag. Den er virkelig god! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Har I hentet den fra føtex efter de 8 hverdage? Jeg tilmeldte mig i onsdags, men det er jo ikke 8 hverdage, hvis jeg henter i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Har I hentet den fra føtex efter de 8 hverdage? Jeg tilmeldte mig i onsdags, men det er jo ikke 8 hverdage, hvis jeg henter i morgen. Stod der 8 hverdage :lol jeg har hele tiden tænkt 8 dage, som at weekenden også tæller! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Stod der 8 hverdage :lol jeg har hele tiden tænkt 8 dage, som at weekenden også tæller! Ja, det mener jeg. De har jo også åbent i weekenden, så jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ja, det mener jeg. De har jo også åbent i weekenden, så jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det :D Jeg gider bare heller ikke stå som en over-ivrig højgravid og svede over en gratispakke, der ikke er kommet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Jeg gider bare heller ikke stå som en over-ivrig højgravid og svede over en gratispakke, der ikke er kommet :rolleyes True... Bor på landet, så tager chancen i morgen, det er ikke hver dag jeg kommer i nærheden af en føtex ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd? Vores gik fluks i stykker - men jeg har da hørt om nogen, der var glade for deres. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Hvor er det i melder jer til for at få den føtexpakke? Mht blespand fra babysam, så holdt vores rimeligt længe, men poserne til den var horribelt dyre, så vi er gået Ikea-vejen denne gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Hvor er det i melder jer til for at få den føtexpakke? Mht blespand fra babysam, så holdt vores rimeligt længe, men poserne til den var horribelt dyre, så vi er gået Ikea-vejen denne gang Jeg gjorde det via et link på Facebook, der sendte mig på Føtex hjemmeside. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd?Jeg har aldrig ejet en. Jeg nægter at betale i dyre domme for fancy skraldeposer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Jeg gjorde det via et link på Facebook, der sendte mig på Føtex hjemmeside. Tak - jeg fandt det:) Her er linket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd? Vi blev hurtigt trætte af den. Man skal mase bleerne igennem et system, der holder den lugtfri, men så lækkert er det nu ikke at skulle mase en fyldt lorteble ned. Vi brugte en pedalspand på 12 l, og den virker perfekt. Den passer perfekt med de engangsskraldeposer med snorreluk, man kan købe i alle butikker. Det kommer vi også til at bruge med den lille :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Tak for respons på blespanden - tror vi undværer, da jeg ikke har hørt noget godt om den. Jeg var i Føtex i dag for at hente babypakke, men de var ikke kommet hjem, og hun kunne ikke sige hvornår de fik dem, hvis de overhovedet fik dem på et tidspunkt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Jeg meldte mig ind i Føtex, og regnede med at jeg kunne hente pakken om 6/7 måneders tid pga terminsdagen, men jeg kan allerede hente den om 8 dage :blink Er det ikke tidligt? Og er der mon en senest tidspunkt man skal have hentet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Vi har været rigtig glade for blespanden fra BabySam :-) vi køber poser på amazon.co,uk så er det ca halv. Pris fra i DK :-) Ift Føtex, så må jeg da lige prøve at ringe til 'min' Føtex inden jeg kører helt derind kun for det :chin: Ja gør endelig det, jeg kunne have sparet mig selv for en tur på 40 km... Hver vej vel at mærke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites