Solvej99

Hvad skal Theos lillesøster hedde?

95 indlæg i dette emne

Der er 9 der hedder Alfons i DK - iflg Danmarks Statistik :p

Ja jeg tjekkede også lige :D Og der står faktisk, at navnet ikke er godkendt af Familiestyrelsen?

I 2012 var der 0, der fik navnet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså hvis navnet gør (eller bliver ved med at gøre) dig ked af det, så duer det jo ikke :kram2 Men jeg havde overhovedet ikke forbundet Milla med Camilla, før der var snak om det herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis navnet gør (eller bliver ved med at gøre) dig ked af det, så duer det jo ikke :kram2 Men jeg havde overhovedet ikke forbundet Milla med Camilla, før der var snak om det herinde :)

Det er jeg glad for at høre :)

Hælder egentlig også mest til, at "hun" ikke skal have lov til at ødelægge det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for at høre :)

Hælder egentlig også mest til, at "hun" ikke skal have lov til at ødelægge det.

Det kan jeg godt forstå! :)

Herhjemme er der et par x-navne, der blev udelukket, men det er præcise navne (som jeg ikke ville overveje alligevel) og ikke navne afledt af dem. Og helt ærligt, hvis jeg opdagede at B havde en X, der hed Elisabeth eller Melissa nu, så tror jeg, jeg ville være totalt ligeglad ;)

Min storebror hedder i øvrigt Morten, og deler dermed navn med en fyr fra min mors unge dage, som hun virkelig ikke brød sig om. Men som hun siger, så er det jo hendes søns navn nu, så nu er det verdens smukkeste drengenavn ;)

Og jeg har selv dårlige associationer med Camilla (hele 2 stk faktisk), men tænkte ikke på nogle af dem, da jeg læste Milla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! :)

Herhjemme er der et par x-navne, der blev udelukket, men det er præcise navne (som jeg ikke ville overveje alligevel) og ikke navne afledt af dem. Og helt ærligt, hvis jeg opdagede at B havde en X, der hed Elisabeth eller Melissa nu, så tror jeg, jeg ville være totalt ligeglad ;)

Min storebror hedder i øvrigt Morten, og deler dermed navn med en fyr fra min mors unge dage, som hun virkelig ikke brød sig om. Men som hun siger, så er det jo hendes søns navn nu, så nu er det verdens smukkeste drengenavn ;)

Og jeg har selv dårlige associationer med Camilla (hele 2 stk faktisk), men tænkte ikke på nogle af dem, da jeg læste Milla :)

Rigtig fedt at du heller ikke forbinder det med det navn :super

Og gode pointer du kommer med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fedt at du heller ikke forbinder det med det navn :super

Og gode pointer du kommer med :)

:kiss

Man kunne jo også hævde at Milla er "ligeså meget" en kortform af en række andre navne, som af Camilla.

Fx Smilla, Ludmilla eller Chemilla. Det kan godt være, at Camilla er lidt mere brugt, men de andre er også godkendte navne jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Man kunne jo også hævde at Milla er "ligeså meget" en kortform af en række andre navne, som af Camilla.

Fx Smilla, Ludmilla eller Chemilla. Det kan godt være, at Camilla er lidt mere brugt, men de andre er også godkendte navne jo :)

:ditto er enig med kloge BBM

Altså jeg deler navn med min fars xkæreste som han var med før han mødte min mor.

Der har aldrig været noget sært ved det, og jeg fandt faktisk først ud af det da jeg selv skulle kigge efter navne :D

Milla er da total sødt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har MEGA DÅRLIG association med navnet Camilla, men tænkte slet ikke på det da du skrev Milla som jeg synes er sødt!

Jeg tror faktisk, at hvis jeg hed Camilla, så ville jeg hade at blive kaldt Milla, slet ikke fordi det er grimt, men de der kælenavne der er halvdelen af ens navn er trælse. Fx min lillesøster Isabella, stejler fuldstændigt over at blive kaldt enten "isa" eller "Bella".

Liam er jo over halvdelen af WilLiams navn, og alligevel ser jeg INGEN sammenhæng, de 2 navne er SÅ forskellige. Cool (Liam) vs kært (William).

Ligesom: kært (Milla) vs dårlig association (Camilla)

Hold nu op jeg ævler :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto er enig med kloge BBM

Altså jeg deler navn med min fars xkæreste som han var med før han mødte min mor.

Der har aldrig været noget sært ved det, og jeg fandt faktisk først ud af det da jeg selv skulle kigge efter navne :D

Milla er da total sødt :wub

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har MEGA DÅRLIG association med navnet Camilla, men tænkte slet ikke på det da du skrev Milla som jeg synes er sødt!

Jeg tror faktisk, at hvis jeg hed Camilla, så ville jeg hade at blive kaldt Milla, slet ikke fordi det er grimt, men de der kælenavne der er halvdelen af ens navn er trælse. Fx min lillesøster Isabella, stejler fuldstændigt over at blive kaldt enten "isa" eller "Bella".

Liam er jo over halvdelen af WilLiams navn, og alligevel ser jeg INGEN sammenhæng, de 2 navne er SÅ forskellige. Cool (Liam) vs kært (William).

Ligesom: kært (Milla) vs dårlig association (Camilla)

Hold nu op jeg ævler :lolhit

Alt dit ævl giver rigtig god mening :kiss

Tak for det :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså stadig i tvivl <_<

Tror ikke jeg kan med Milla :unsure

Så vi er lidt tilbage ved Wilma eller Sophia lige nu :chin:

Havde faktisk ikke troet, at det ville være så svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo og Wilma passer super fint sammen.

Ellers kunne det være:

Flora

Nora

Alma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Theo og Wilma er superfine sammen :biglove Sophia er meget smukt og passer også godt til Theo, men jeg synes Wilma passer bedst :)

Flora, som Signemin nævner, synes jeg også ville være godt :) Eller Rosa? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo og Wilma passer super fint sammen.

Ellers kunne det være:

Flora

Nora

Alma

Nora og Alma kan jeg rigtig godt lide, men kæresten kan ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Theo og Wilma er superfine sammen :biglove Sophia er meget smukt og passer også godt til Theo, men jeg synes Wilma passer bedst :)

Flora, som Signemin nævner, synes jeg også ville være godt :) Eller Rosa? :)

Det synes jeg egentlig, at du har ret i. Dog betyder det ikke så meget for mig, om navnene passer sammen. Jeg er i hvert fald ret ligeglad med, om min brors og mit navn passer sammen nu ;) Så det skal ikke være det, der afgør det ^_^

Jeg synes, at Wilma er sødt, men at Sophia er finere. Min kæreste synes bare, at der er for mange Sofia/Sophiaer. Selvom det faktisk var ham selv, der foreslog navnet inden vi kendte kønnet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har min kæreste kastet Anna på bordet igen. Åh vi finder aldrig et navn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har min kæreste kastet Anna på bordet igen. Åh vi finder aldrig et navn :D

Åhh hvor jeg kender den følelse, sidder med den herhjemme..

Det ender med at knægten bliver døbt lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor jeg kender den følelse, sidder med den herhjemme..

Det ender med at knægten bliver døbt lillebror

Bror kan man jo godt hedde :D

Ej jeg ville bare sådan ønske, at der var et navn, som føltes 100 % rigtigt for os begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bror kan man jo godt hedde :D

Ej jeg ville bare sådan ønske, at der var et navn, som føltes 100 % rigtigt for os begge.

Ja har set bror er godkendt, men håber dog ikke vi ender på det..

Men problemet er herhjemme at vi hver især har forelsket os i et navn, som vi begge bare mener er det helt rigtige og ingen af os vil give os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har set bror er godkendt, men håber dog ikke vi ender på det..

Men problemet er herhjemme at vi hver især har forelsket os i et navn, som vi begge bare mener er det helt rigtige og ingen af os vil give os

Ah ja den er også svær :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt - jeg har netop i dag taget navnesnakken op igen, da jeg godt snart vil have en afklaring. Det er virkelig træls, at det ikke bare er lige så oplagt og selvfølgeligt som med Anna <_<

Vi har nu pludselig flere navne på listen igen. Jeg vil bare så gerne være sikker på hi vælger rigtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt - jeg har netop i dag taget navnesnakken op igen, da jeg godt snart vil have en afklaring. Det er virkelig træls, at det ikke bare er lige så oplagt og selvfølgeligt som med Anna <_<

Vi har nu pludselig flere navne på listen igen. Jeg vil bare så gerne være sikker på hi vælger rigtigt!

Samme her :ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wilma er jeg RET vild med!! 

Ellers er Nanna da fx også meget sødt..... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wilma er jeg RET vild med!!

Ellers er Nanna da fx også meget sødt..... :)

Min kæreste er også mest på Wilma. Jeg føler det bare ikke heeeelt :unsure

Nanna kender jeg alt for mange, der hedder :D

Åh det piner mig lidt med det navn efterhånden. Elskede at have Theos navn på plads, før han kom.

Alberte er også kommet lidt i spil igen. Men jeg ved ikke rigtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER