Besvaret May 28, 2015 Ej, hvor er i bare søde :loveshower Tusind mange tak for lykønskningerne :7himmel Vi har haft en super god dag. Nu vil Jesper og jeg gemme os på sofaen, med noget ligegyldigt tv, og kalde hinanden mand og kone :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Og så skal vi se billeder i morgen ;) :toot Ha' en dejlig aften :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Kæmpestort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Åh, de billeder altså :D I får dem altså først, når fotografen har dem. Familiens og vennernes mobilbilleder er sq alle så uheldige :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Et lille sneak-peak :) - billeder taget af venner og familie. De er uheldige, men så kan i få stillet jeres billed-sult ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Et lille sneak-peak :) - billeder taget af venner og familie. De er uheldige, men så kan i få stillet jeres billed-sult ;) De billeder gav jo mig bare lyst til at se endnu flere :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Jeg er vild med det første billede :) Sådan et rigtig lykkelig familie billede, uden at være opstillet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Jeg er vild med det første billede :) Sådan et rigtig lykkelig familie billede, uden at være opstillet. :ditto :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Jeg er vild med det første billede :) Sådan et rigtig lykkelig familie billede, uden at være opstillet. :ditto Og hvor er du smuk, du stråler bare af ægte bryllups-glæde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Tillykke hr. og fru. Futterup Svejgaard Glæder mig til en bryllups beretning (hint hint ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Ej, hvor ser I skønne ud :) Synes også det første er helt kanon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Tillykke hr. og fru. Futterup Svejgaard Glæder mig til en bryllups beretning (hint hint ;) ) :ditto :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Stort tillykke med igår! Jeg er helt vild med det første billede! I ser så glade ud! Og skøn kjole :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 I er for søde!!! Taaak!! :D så er der friske billeder fra min stedfar :) Det første er et kiks, da vi står med lukkede øjne. Men det er taget lige efter vi har skrevet under :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Ih hvor fint altså :biglove Føles det anderledes at være gift? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Ih hvor fint altså :biglove Føles det anderledes at være gift? :) Vi er nyforelskede igen :) Så lige nu, er det helt okay ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Hvor ser i hamrende godt ud :loveshower Endnu engang stort tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Så er fotografen færdig med nogle af billederne :)I er de første som ser dem, så jeg vil sætte pris på, at de ikke blev delt udenfor denne tråd. Jeg mangler stadig nogle af dem, men han havde lige tid til at redigerer disse - resten kommer senere (håber jeg). En beretning kommer når jeg lige har tiden og overskuddet til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites