Besvaret June 25, 2015 Jaa det er blevet rettet Hihi ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Jeg blev egentlig rykket to dage frem i termin til NF også... Så min termin hedder nu 10/1... Selvom de mener ikke jeg kan holde dem inde til de bliver '16-børn... ;-) men nu får vi se... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Jeg blev egentlig rykket to dage frem i termin til NF også... Så min termin hedder nu 10/1... Selvom de mener ikke jeg kan holde dem inde til de bliver '16-børn... ;-) men nu får vi se... :-) Rettet og endnu engang tillykke med der er 2 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Super! Og mange tak... Pludselig er der mange ting der giver rigtig meget mening! Jeg har været voldsomt dårlig med opkastninger og jeg har taget ca 4 kg på... Men ikke en gang strejfede tanken mig at der kunne være to banditter der inde... :-) men fantastisk er det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Så fik jeg NF overstået, sund levende baby, og terminen er stadig 10 januar:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Så fik jeg NF overstået, sund levende baby, og terminen er stadig 10 januar:)Dejligt, Annette :super :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Så fik jeg NF overstået, sund levende baby, og terminen er stadig 10 januar:) Fantastisk!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Så fik jeg NF overstået, sund levende baby, og terminen er stadig 10 januar:) Jubiiiii :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Jeg vil gerne rykkes til d. 23. januar :kuller Baby vokser meget.... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2015 Jeg vil gerne rykkes til d. 23. januar :kuller Baby vokser meget.... :7himmel Jamen dog :) Jeg har rykket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2015 Jeg skal også rykkes til d.23/1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Jeg skal også rykkes til d.23/1 Sikken i kan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Jamen dog :) Jeg har rykket. Det skal være d. 23. :D Jeg er kommet på d. 24. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Det skal være d. 23. :D Jeg er kommet på d. 24. :kiss Sorry :unsure :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites