Oprettet May 22, 2015 Jeg kan desværre ikke have stiletter på da mit bækken siger "nej tak" Så nu står valget mellem disse 2 De sorte er nok mest elegante men de er også helt nye og jeg får helt sikkert vabler! De lyserøde er VILDT behagelige og meget tillokkende at gå i en lang dag til bryllup! Men er de FOR hjemmesko agtig? (Kjolen er i øvrigt den jeg skal have på) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Jeg stemmer for de sorte, synes de er pænest til kjolen. Men du skal jo også kunne holde til at have dem på... Skal selv have helt nye sandaler på imorgen. Bliver spændende hvad fuserne siger til der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Det er altså en rigtig fin kjole :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Jeg har en veninde på besøg (hun laver bryllupskage på 3 døgn i vores køkken :respekt ) og vi blev enige om at de sorte klart er mest elegante og de lyserøde "kan gå" agtigt - så jeg tager de sorte på og så tager jeg de lyserøde med. Går vi meget rundt så bytter jeg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Kan du ikke lige vende siden til så vi kan se bulen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Kan du ikke lige vende siden til så vi kan se bulen :kiss Du kan få det første billede jeg tog - men så skal du LOVE at forestille dig at jeg har make up på og sat hår og IKKE ligner døden fra Lübeck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Fin babyhule Maja :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Du kan få det første billede jeg tog - men så skal du LOVE at forestille dig at jeg har make up på og sat hår og IKKE ligner døden fra Lübeck Døden fra Lübeck, undskyld men har du set dig selv? Bortset fra "kigger i min telefon" lokket, så ser du da skøn ud :kiss Og sikke en fin bule :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Hvor ser du dejlig ud majs. Så fin kjole og bule. For at undgå vabler kan du "bage" skoene i ovnen (gør jeg altid ved nye ballarinaer), 70 grader i 15-30 minutter. De sjal være lune så de bliver bløde (hold lige øje med dem og ikke varmluft ;) ) tag skoene på direkte fra ovnen mens de er lune og gå i dem indtil de er kolde. Så er de formet efter din fod og hverken gnaver eller giver vabler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Hvor ser du dejlig ud majs. Så fin kjole og bule. For at undgå vabler kan du "bage" skoene i ovnen (gør jeg altid ved nye ballarinaer), 70 grader i 15-30 minutter. De sjal være lune så de bliver bløde (hold lige øje med dem og ikke varmluft ;) ) tag skoene på direkte fra ovnen mens de er lune og gå i dem indtil de er kolde. Så er de formet efter din fod og hverken gnaver eller giver vabler :) Virker det også, hvis man allerede har gået lidt i dem forinden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Virker det også, hvis man allerede har gået lidt i dem forinden? Ja det gør det. Havde et par sko som blev ved med at gnave og give vabler og gav dem en tur - vupti så har de bare passet perfekt siden og er mine yndlings ballarinaer nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Superfin bule :kuller Og god løsning med skoene :) Jeg tænker også, at de lyserøde kan gå, men de sorte er pænest :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Hvor ser du dejlig ud majs. Så fin kjole og bule. For at undgå vabler kan du "bage" skoene i ovnen (gør jeg altid ved nye ballarinaer), 70 grader i 15-30 minutter. De sjal være lune så de bliver bløde (hold lige øje med dem og ikke varmluft ;) ) tag skoene på direkte fra ovnen mens de er lune og gå i dem indtil de er kolde. Så er de formet efter din fod og hverken gnaver eller giver vabler :) Ej det vil jeg prøve :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Tak piger for pæne ord om baby hulen :kiss nu ligger jeg på grænsen mellem at se tyk ud og ingen er i tvivl :p dem der ved det er i hvert fald ikke i tvivl længere :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Døden fra Lübeck, undskyld men har du set dig selv? Bortset fra "kigger i min telefon" lokket, så ser du da skøn ud :kiss Og sikke en fin bule :kuller Jeg syntes godt nok mit look er trist :p har sådan en leverpostejs glød :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Kan man det med alle sko? Jeg har gjort det med både sandaler, ballarina og stiletter i forskelligt materiale. Jeg holder bare godt øje med det imens og skruer nogle gange ned på fx 50 grader. Men dertil skal også siges at mine sko primært er fra deichmann, Bilka mv så de ikke er så dyre. Jeg har 7-9-13 aldrig ødelagt er par sko endnu. Men altså gjorde det også med mine brudesko dengang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Jeg syntes godt nok mit look er trist :p har sådan en leverpostejs glød :lol Du har da overhovedet ikke leverpostejs glød. Du trænger da vidst til synstjek og pudsning af mobilkamera og spejl. Smuk gravid er du. Og jeg synes virkelig ikke man kan se hvor skidt du går og har det. God bedring og bryllup :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Du er sgu da herre lækker Maja :loveshower Stemmer også for de sorte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Op Hvor ser du dejlig ud majs. Så fin kjole og bule. For at undgå vabler kan du "bage" skoene i ovnen (gør jeg altid ved nye ballarinaer), 70 grader i 15-30 minutter. De sjal være lune så de bliver bløde (hold lige øje med dem og ikke varmluft ;) ) tag skoene på direkte fra ovnen mens de er lune og gå i dem indtil de er kolde. Så er de formet efter din fod og hverken gnaver eller giver vabler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Du skal vide, at dette kommer fra hende, der tog til bryllup i klipklap'ere! ;) Men jeg synes altså, de lyserøde sko er fine, og så går farverne ind i den bluse, du har på. Så dem ville jeg vælge. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 Du skal vide, at dette kommer fra hende, der tog til bryllup i klipklap'ere! ;) Men jeg synes altså, de lyserøde sko er fine, og så går farverne ind i den bluse, du har på. Så dem ville jeg vælge. :) Hæ hæ - brylluppet var den 23 maj :p Jeg oppede tråden fordi der blev spurgt til tricket med skoene i ovnen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Hæ hæ - brylluppet var den 23 maj :P Jeg oppede tråden fordi der blev spurgt til tricket med skoene i ovnen ;) Ej altså - jeg havde slet ikke set datoen! Jeg håber, du havde en sjov, dejlig og komfortabel fest! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites