Besvaret May 23, 2015 Jeg skiftede mening og stemte Serbien Norge Australien Georgien Rusland Men kan accepterer følgende som vindere: 3 Israel 4 Estland 7 Litauen 8 Serbien 9 Norge 10 Sverige 12 Australien 13 Belgien 14 Østrig 15 Grækenland 17 Tyskland 20 Rumænien 21 Spanien 23 Georgien 25 Rusland 27 Italien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Har aldrig været god til de der pause MGP shows.. eller hvad man kalder dem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hmm, hvor meget tror I programmet bliver forsinket? Det når da i hvert fald ikke at blive færdig til midnat :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hmm, hvor meget tror I programmet bliver forsinket? Det når da i hvert fald ikke at blive færdig til midnat :P Med ti min. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Mine favoritter er: Estland Sverige Letland Rusland Men jeg stemmer kun på Sverige. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hvem tror i ender sidst?Jeg gætter på polen og albanien... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Med ti min. ;) Det tror jeg ikke kan gøre det... Der er da alligevel en 40-50 lande, vi skal have resultater fra... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hvem tror i ender sidst? Jeg gætter på polen og albanien... Albanien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hvem tror i ender sidst? Jeg gætter på polen og albanien... Jeg tror Frankrig og Armenien ligger lavt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 "Pølsen" har altså den vildste talje!!!!! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 "Pølsen" har altså den vildste talje!!!!! :blink Det var der min forsvandt hen så..... Ha ha manden kom for at sige godnat og han mener hun mangler et par riben. Tror jeg må i seng og se resten i morgen. De når da ikke stemmerne på 1/2 time. Men fed sang hun lige fyrer af der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Det var der min forsvandt hen så..... Ha ha manden kom for at sige godnat og han mener hun mangler et par riben. Tror jeg må i seng og se resten i morgen. De når da ikke stemmerne på 1/2 time. Men fed sang hun lige fyrer af der. Jeg vælger at tro at det må være de mandlige gener ;) Men ja, super fede sange hun fik fyret af!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hvorfor har de trukket den så lang tid? Er SÅ træt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Synes altid at det går over tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Næsten halvvejs - hvorfor har Tyskland og Østrig fået 0 point? Og HVORFOR ligger Italien i top 3? Ellers er vi rimelig ok med stemmerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Så er jeg tilbage (skulle lige hente en fuld mand)! Har DK afgivet stemmer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeps! Det var Basim Hvem fik 8,10 og 12? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hvem fik 8,10 og 12? Jeg kan ikke huske det :Blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Puha, jeg har givet op og hoppet i seng! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hvem fik 8,10 og 12?Øh... Sverige fik 12 af os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Lidt øv over at Rusland mister point til Sverige :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Lidt øv over at Rusland mister point til Sverige :( Jeg har det omvendt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Lidt øv over at Rusland mister point til Sverige :( Helt enig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Er ret overrasket over, at Østrig ingen point har fået!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites