Besvaret May 23, 2015 Mine stemmer ryger nok mod:EstlandAustralienSverigeRuslandOg måske Østrig og Israel.. Synes der er så mange gode, at jeg ikke kan huske alle dem jeg vil stemme på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Mine stemmer ryger nok mod: Estland Australien Sverige Rusland Og måske Østrig og Israel.. Synes der er så mange gode, at jeg ikke kan huske alle dem jeg vil stemme på ;) Overraskende mange gode i år. Ja Estland er også på min.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Gåsehuuuuud!!!!!! Rusland får så MEGET min stemme!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Rusland er stadig min favorit! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Stemmer på Israel og Rusland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Gåsehuuuuud!!!!!! Rusland får så MEGET min stemme!!! Den er nemlig Heeeeelt fantastisk!!!! Men, jeg kæmper virkelig for at se bort fra AL politik!!! Men den får sgu min stemme, den er SÅ fed :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Åh nej... Albanien... hun synger SÅ PIV FALSK!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Åh nej... Albanien... hun synger SÅ PIV FALSK!!! Hun vækkede sq baby så et eller andet kan den stemme. Hahaaaaa. Flagermusene hepper på hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Åh nej... Albanien... hun synger SÅ PIV FALSK!!! Ja, helt vildt!! :o :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Åh nej... Albanien... hun synger SÅ PIV FALSK!!! Ja!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hun vækkede sq baby så et eller andet kan den stemme. Hahaaaaa. Flagermusene hepper på hende. Noah vågnede også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Indtil videre har jeg 12 på listen over sange jeg kan acceptere vinder :p Men mine stemmer går til Rusland Serbien Australian Norge Og så er jeg spændt på Italien nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Der er altså et eller andet lækkert over italiensk.... Og de kan eddermame synge... Men om jeg er fan, ved jeg ikke!??! Hmmm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Italien synger godt nok godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Øh Italien hvad laver den sang i Eurovision Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Synge kan de, men ikke nok til at vinde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg er solgt :biglove de fortjener min stemme med deres GRANDE voices :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Lidt trist at Miss Wurst er mere sexy end hvalen Valborg her. Flotte mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Australien er stadig favoritten her :) Italien var nu også god - meget italiensk ;) tror faktisk at jeg optager resten og går i seng, så finder jeg nok ud af i nat, når jeg ammer, hvem der vinder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg stemmer aldrig, men blandt favoritterne er (i rækkefølge i forhold til rækkefølgen de er kommet): Norge Sverige Australien Tyskland Rusland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Fedt show og SÅ mange gode sange. Her er vores top 3 (min og Melissas) 1: Australien 2: Sverige 3: Israel 4: Norge 5: Letland 6: Spanien 7: Rusland Ej vi kan slet ikke nøjes med 3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg synes det er et stærkt felt i år, men jeg hepper på Norge, Sverige eller Australien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg har stemt: Norge, Australien, Grækenland og Spanien. Havde nu kun troet at jeg ville stemme på en ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites