Besvaret May 23, 2015 Hende her synger dog meget godt MEN jeg er ikke super fan alligevel!!! Helt enig! Og så lidt sådan Off topic agtig - jeg forstår ikke hendes hår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Helt enig! Og så lidt sådan Off topic agtig - jeg forstår ikke hendes hår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Er det fordi man er ved at blive træt, eller er kvaliteten dalet? Synes de sidste 4 sange har været temmelig kedelige.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ha ha!!! Lidt 70'er pocahontas :p Ja men bare ikke sådan helt heldigt, vel!?!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Åh hvor ville jeg ønske den her var på engelsk!!! Men når jeg ikke forstår hvad de synger så ved jeg ikke helt hvad jeg stemmer på :unsure Den er ellers vildt god - meget rørende!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Er det fordi man er ved at blive træt, eller er kvaliteten dalet? Synes de sidste 4 sange har været temmelig kedelige.... Vi mangler stadig Rusland!! Og jeg er spændt på den spanske!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ja men bare ikke sådan helt heldigt, vel!?!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Haps haps mandlig danser steg der var der :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Man kan godt høre hvem der har skrevet den spanske.. Men hun har en rigtig flot stemme! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Haps haps mandlig danser steg der var der :lol Haha - ham opdagede jeg slet ikke.. Blev lidt optaget over at man kunne se lige op i skrævet på hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ungarn er altså VIRKELIG kedelig :zzZ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ungarn er altså VIRKELIG kedelig :zzZ Tjek! Jeg tager min tisse pause nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Kunne godt lide den spanske og egentlig også den græske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ungarn er altså VIRKELIG kedelig :zzZ:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Der er da ret mange gode i år. Men uuuhhhh så kom den onde dronning fra snehvide på scenen (Georgien) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Georgien kan jeg virkelig godt lide!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Georgien vild og vred og smuk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Der er da ret mange gode i år. Men uuuhhhh så kom den onde dronning fra snehvide på scenen (Georgien)Hun er skræmmende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Der er da ret mange gode i år. Men uuuhhhh så kom den onde dronning fra snehvide på scenen (Georgien) Det snakkede vi også om i torsdags :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Georgien kan jeg virkelig godt lide!! Synes også at den er overraskende god!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Tror jeg stemmer på: Australien (god sanger) Norge (bare god) Sverige (mums) Spanien pga lækker danser især (må godt her i min hval tilstand) Polen (god smag og point for der ikke er liderlige bondepiger i år) Rusland er også god Der er nok et par mere når gennemgangen kommer. Hvem stemmer I på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Det snakkede vi også om i torsdags :p Ha ha ok jeg er for langsom har først set tråden i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites