Besvaret May 23, 2015 Norge er bedre denne gang syns jeg, den sang vinder lidt ved genhøret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Estland er min favorit so far... Men Serbien var da fantastisk. Jeg havde forventet en kæmpe ballade og ikke en up-tempo sang. Skønt at blive overrasket og udfordret på ens fordomme ;) Og Wow Norge! Hun synger da fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Kan godt lide Norge. Synes faktisk også hende fra Serbien det rigtig godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Nej hun er bare SKØN!!! "Finaly i Can say, om different and thats ok..." :biglove fantastisk!!!Præcis. Hun passer bare sådan til budskabet i sangen. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Er ret vild med Norges :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Serbien får helt klart min stemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg kan også godt lide Norges :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Norge er bedre denne gang syns jeg, den sang vinder lidt ved genhøret :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Hvorfor er det vi ikke skal kunne stemme via den app ?? Er det for svært for dem der tæller de danske point eller hvad ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ham svenskeren er da rimelig hot!?! Håber sangen lever op til ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ham svenskeren er da rimelig hot!?! Håber sangen lever op til ham... Mega!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Igen imponerende lysshow fra danskernes side. Og timing fra svenskeren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Er altså stadig ikke fan af Sverige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Er altså stadig ikke fan af Sverige:dittoSå god er den ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg forstår godt hvis han vinder, men ud over at han er HERRE LÆKKER og sceneshowet FANFUCKINGTASTIC så er jeg ikke total struck back over sangen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ham svenskeren er da rimelig hot!?! Håber sangen lever op til ham... Han er såååå lækker!! Selv min mand synes han er øjeguf :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg forstår godt hvis han vinder, men ud over at han er HERRE LÆKKER og sceneshowet FANFUCKINGTASTIC så er jeg ikke total struck back over sangen! Sceneshowet alene gør det for mig! Det var fedt lavet!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Er spændt på Australiens sang!! Og egentlig også Spaniens hun virkede ret vild på den video som blev vist under semi finalerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Cyperns er sød, desværre lidt for kedelig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Kæft den svensker... Det smil og de øjne, og så synger han uden slinger... Lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Manden var bedre end sangen ;) men det havde vist også kræver et mega-hit for at leve op til ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Sceneshowet alene gør det for mig! Det var fedt lavet!! Megafedt lavet - og så er sangen catchy! Jeg kunne i hvert fald synge med (og ikke kun på omkvædet) selvom jeg kun har hørt den en gang før. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Cypern kan jeg også rigtig godt lide Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Forstår ikke helt det fede ved Serbien :unsure Men er vild med Estland og (især) Sverige. Sveriges kunne godt ende på min playlist! Del dette indlæg Link to post Share on other sites