Besvaret July 23, 2015 Det gør min også :D Maria/Marie (vi er generelt mest til e-endelser) er skønt - min elskede farmor hed Marie - men det hedder min dejlige niece (min søster havde jo samme farmor ;) ), så den flyver ikke ;) Jeg ,å nok indstille mig på det med Sigrid, selvom jeg er ret ærgerlig over, at min mand pludselig slog om fra de navne, vi begge godt kunne lide... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Ih, jeg har først opdaget din navnetråd nu! Men altså, jeg synes virkelig godt om både Sigrid og Johanne. Men jeg kan jo ikke bare gå tråden forbi uden at komme med ideer - selvom beslutningen måske er truffet. Rigmor - minder mig om Sigrid i lyd og stil? Esther Kathrine Agnethe Maren Dagmar Dyveke Tove Edith Ingeborg Ellinor Ps. Du har udmærket personlige relationer til navnet Mathilde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2015 Ih, jeg har først opdaget din navnetråd nu! Men altså, jeg synes virkelig godt om både Sigrid og Johanne. Men jeg kan jo ikke bare gå tråden forbi uden at komme med ideer - selvom beslutningen måske er truffet. Rigmor - minder mig om Sigrid i lyd og stil? Esther Kathrine Agnethe Maren Dagmar Dyveke Tove Edith Ingeborg Ellinor Ps. Du har udmærket personlige relationer til navnet Mathilde ;) Hehe, Mathilde blev straks et meget kønnere navn :kiss Der er nogle stykker imellem, jeg lige vil tygge på - 'anks :) :) :) Den er ikke lukket endnu, men gemalen virker godt nok forhippet på det Sigrid :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2015 Hehe, Mathilde blev straks et meget kønnere navn :kiss Der er nogle stykker imellem, jeg lige vil tygge på - 'anks :) :) :) Den er ikke lukket endnu, men gemalen virker godt nok forhippet på det Sigrid :unsure Jeg kan virkelig godt lide Sigrid. Jeg synes, det passer godt til Kristian og er samme "type" navn. Det er ikke så brugt men alligevel klassisk og et "rigtigt" navn. Jeg kunne sagtens lade mig overtale til en Sigrid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2015 Jeg kan virkelig godt lide Sigrid. Jeg synes, det passer godt til Kristian og er samme "type" navn. Det er ikke så brugt men alligevel klassisk og et "rigtigt" navn. Jeg kunne sagtens lade mig overtale til en Sigrid :) Har købt sebra-bogstaver til at skrive Sigrid over puslebordet som overtalelse til min mand, når han kommer hjem. Når han - der er nordjyde og har særbørn i København - sidder der og kigger huse og jobs i Sønderjylland, fordi fruen gerne vil 'hjem' at bo, så kan jeg også give mig på det navn (navnlig når det nu er et udmærket og pænt navn :) ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Har købt sebra-bogstaver til at skrive Sigrid over puslebordet som overtalelse til min mand, når han kommer hjem. Når han - der er nordjyde og har særbørn i København - sidder der og kigger huse og jobs i Sønderjylland, fordi fruen gerne vil 'hjem' at bo, så kan jeg også give mig på det navn (navnlig når det nu er et udmærket og pænt navn :) ).Du sød! :)Blev han glad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2016 Du sød! :) Blev han glad? Hov - jeg fik aldrig svaret på denne her :blush Altså i første omgang var det ret kikset - manden var om eftermiddagen inde i soveværelset efter bleer i det puslebord, hvor jeg havde skrevet Sigrid ovenover, og passerede flere gange den dør, hvor jeg havde sat forbogstaver op, og ikke en lyd kom der fra ham.... Efter at jeg sur og skuffet var gået i seng i dyb undren over, hvorfor fa**** fjolset ikke var glad, SÅ opdagede han bogstaverne på døren... :rolleyes Jo, han blev og er glad - men faconen inklusiv ræsen rundt i byen for at skaffe bogstaverne kunne jeg da i den grad have sparet mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites