Tinakp

Projekt "den forbudte have"

43 indlæg i dette emne

Så fik vi lige gjort lidt mere ved haven - og vi nyder allerede at sidde derude, selvom bænkene ik er helt færdige endnu - det sidste mangler at tørre - men nøj det bliver fedt resten af sommeren!

6PTWOF7.jpg

EIs6mk4.jpg

zecnNAP.jpg

QuGAoRg.jpg

e9YEHHC.jpg

6Lp8bUQ.jpg

TPt5rM2.jpg

Del dette indlæg

5eMBmHj.jpg

3iFENG6.jpg

FR4PQyF.jpg

nsK7pPx.jpg

EMyJPVQ.jpg

ZbfjDbS.jpg

G4LqkqH.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

ziFzvXX.jpg

PB9uz6C.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså en hyggelig have! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare godt ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

04YItz1.jpg

UP58bDT.jpg

rjQm7Rt.jpg

8CfNviO.jpg

Det her er for at vise overgangen fra den forbudte have til vores egentlige have... Så vi har lige pludselig fået dobbelt så meget plads...

Ovre i hjørnet på fliserne skal Torben, når han får tid, have stillet legehus op - noget fra hans svendestykke, som bare tager tid og koster penge ikke mindst. Derfor har han lavet en midlertidigt hule til elin.

Omme ved drivhuset skal vi have sat gyngestativ op når den ankommer (fødselsdagsgave til elin fra mine forældre)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså en hyggelig have! :)

Tak Alice - jeg elsker også bare at være ude lige nu, hvor det er blevet så fedt...!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare godt ud.

Tak Maria! Jeg er virkelig også blevet glad for det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

16yp2qc.jpg

Så fik vi det sidste færdig og nu har vi bord også!

U3qJO2q.jpg

Find elin på billedet... Hun ville ikke med og alligevel ville hun gerne

Del dette indlæg

Annonce ♥

68OCmm1.jpg

HraOn38.jpg

Vi har fået et gammelt skolebord og stole hjemme fra mine forældre, så nu kan elin sidde og tegne udenfor eller male...

SRZnNPe.jpg

Og vi og også fået to kasser fyldt med små træklodser til at bygge med, fra mine forældre som de ikke brugte..

IiCNpAA.jpg

Og en masse små røde lanterner, som nu hænger rundt omkring - det er dejligt når mine forældre får lyst til at rydde op!! :) :)

WJzNxto.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu mangler vi bare at få sat gyngestativ op i haven med kano gyngen fra Bilka... Gyngestativet er lige dukket op i dag, så håber at Torben synes at det skal stilles op i morgen ...

Og så skal vi have vores bon fire stillet ud i haven også - og så er vi klar på sommer! Med varme sommeraftner, så vi kan sidde derude og hygge ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare lækkert ud Tina :loveshower

Jeg bliver helt vild misundelig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare blevet sindsygt godt!!!! :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare lækkert ud Tina :loveshower

Jeg bliver helt vild misundelig :D

Tak vinni! Jeg er bare blevet så glad for det, så jeg skal helst derud hver dag lige og sidde... Og vande blomster - som der lige pludselig er kommet en del af...

Men når nu vi ikke kan få vores kære tilbygning til huset, så må vi jo lave alternativer og gøre noget ekstra udenfor... :glad

Jeg er virkelig bare blevet så glad for det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare blevet sindsygt godt!!!! :o

Tak Sara - du er altid go til lige at smide en bemærkning....! Jeg må også indrømme at det er blevet noget nær det, jeg havde forestillet mig...

Som jeg skrev til vinni, så er det bare lækkert at vi har kunnet gøre det her udenfor, når nu vi ikke kan få mere plads indenfor... Selvfølgelig vil det mest blive brugt denne tid på året, men stadig... Jeg er bare så glad for det!!! :glad

Og når vores gyngestativ er kommet op, så bliver Luna da nødt til at komme forbi og indvie den sammen med Elin - for hold da op, hvor er den pige da blevet glad for at gynge hva? Så lige billedet på Facebook :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Sara - du er altid go til lige at smide en bemærkning....! Jeg må også indrømme at det er blevet noget nær det, jeg havde forestillet mig...

Som jeg skrev til vinni, så er det bare lækkert at vi har kunnet gøre det her udenfor, når nu vi ikke kan få mere plads indenfor... Selvfølgelig vil det mest blive brugt denne tid på året, men stadig... Jeg er bare så glad for det!!! :glad

Og når vores gyngestativ er kommet op, så bliver Luna da nødt til at komme forbi og indvie den sammen med Elin - for hold da op, hvor er den pige da blevet glad for at gynge hva? Så lige billedet på Facebook :kuller

Det er jeg sikker på at Luna rigtig gerne vil! :) ja skal da lige love for at det er blevet et hit at gynge igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare blevet godt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare blevet godt :yay

Tak Louise! Jeg er virkelig også glad for at vi har fået det lavet, når nu ferien i år foregår herhjemme...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER