Oprettet May 12, 2015 Hej de damer,hvad siger i til den her test eller de her. Den øverste er fra nu og den anden er fra i morges,den fra i morges ikke så tydelig. Men vil selv sige positiv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Hej de damer,hvad siger i til den her test eller de her. Den øverste er fra nu og den anden er fra i morges,den fra i morges ikke så tydelig. Men vil selv sige positiv Der mangler lige et billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Øv vædhæftet fil er for stor :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 du kan lægge dit billede ind i paint og gøre det mindre derinde... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Hmm, jeg tror desværre ikke jeg kan se en streg. Nogengange er det dog som om jeg lige svagt spotter noget på den øverste af dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg kan desværre ikke se noget:ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Hmm, jeg tror desværre ikke jeg kan se en streg. Nogengange er det dog som om jeg lige svagt spotter noget på den øverste af dem:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 På billedet til højre kan jeg ane en meget meget svag streg! Hvor langt ville du være? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg kan altså godt se noget svagt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 På billedet i øverste højre hjørne kan jeg ane en streg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Kan måske ane noget men er meget i tvivl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg kan da sagtens se streg nr 2 på de øverste tests :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Jeg kan ikke se en streg som sådan, men kan godt se at den ene halvdel på den øverste test er farvet.. Men om det betyder noget godt eller skidt ved jeg ikke.. Krydser fingre for at den er god nok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites