Besvaret February 24, 2011 Fuuuck søde... hvor er den sej din prol... Rockstar Hehe, lidt stjernenykker har man vel :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Super sej profil Trolde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Du får sg også lige :sc herfra. Nu fandt jeg nemlig også ud af at slette dét med den frække :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 synes det er über cool, at man kan gøre sin profil mere personlig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Hvordan får i billederne ind? Jeg kan kun få min orange. Ville ellers gerne ha det Danske og Irske flag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 <_< Ikke fordi jeg ikke vil læse om folk mere - men får nærmest helt ondt i øjnene af og kigge på de forskellige profiler. Må jo bare lade være med og være så nysgerrig mere :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Så kom der også liiii lidt lilla på min profi :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 får nærmest helt ondt i øjnene af og kigge på de forskellige profiler. Vi sender den smarte BK 3D mørkebrille til dig, så slipper du for at få ondt i øjnene ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Martin jeg synes altså det det er så fedt, at vi nu kan give vores profiler personlig stil. Thanks... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Vi sender den smarte BK 3D mørkebrille til dig, så slipper du for at få ondt i øjnene ;) :loveshower I ER bare de bedste ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Jeg mangler også lidt hjælp til billederne, jeg kan kun finde ud af at være grøn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Vi sender den smarte BK 3D mørkebrille til dig, så slipper du for at få ondt i øjnene ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Nej for jeg fatter det ik :blink :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Nej for jeg fatter det ik :blink :D Det skal du ikke være ked af, det er vi vist flere der heller ikke gør :D ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Det skal du ikke være ked af, det er vi vist flere der heller ikke gør :D ;) Pheew :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites