Miamaya

Svag positiv streg i uge 10+6

6 indlæg i dette emne

Hej piger jeg tog den sidste test jeg havde liggende i morges og nu er test stregen kun svagt positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke en god idé at tage en test så sent i graviditeten. Som jeg forstår det bliver dit HCG-niveau efterhånden så højt, at graviditetstestene ikke kan måle det.

 

Dine symptomer kan sagtens ændre sig fra dag til dag, så når du har set hjerteblink 9+2, tror jeg, at hvis det var mig, ville jeg tage det helt roligt. Hvis du føler for det, og det er det der hjælper dig bedst, kan du jo tage en tryghedsscanning mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste om en som tog en test omkring samme tid, stregen var meget svag men hendes HCG niveau var sky højt, det var simpelthen testen der ikke kunne måle så høje niveauer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ka ikke bruge en test til noget, når du er så langt henne.

fandt det her

......

Hcg-mængde senere i graviditeten

Fra uge 10. til uge 20. af din graviditet, vil HCG mængden nu falde, og ende på gennemsnitligt 12.000 mIU/ml. Dette svarer ca. til 1/5 del af hvilken mængde der befandt sig i din krop i uge 10. (Variationerne er igen mange, og kan ligge mellem 2.000 - 50.000 mIU/ml.)

HCG mængden i din krop forbliver nu ca. på dette niveau indtil fødslen finder sted.

--

Tror ikk du ska være bekymret. Symptomerne ka ændrer sig mange gange i løbet af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en test 7+noget som allerede var svagere end tidligere, og så flot liv senere.

Jeg googlede lidt og kunne læse at når hcg bliver meget højt, reagere nogle teste "underligt".

Stop med at teste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER