Oprettet May 8, 2015 Hvis nogen af jer kreative piger, bor eller opholder jer i Nordjylland i weekenden, så er der uldfestival i Saltum :) Masser af garn, tit til gode penge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Og samtidig er der loppemarked hos Lions, som plejer at være rigtig hyggeligt. Og ja, glæder mig helt vildt til et lille smut forbi. Der plejer at være så god stemning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Og samtidig er der loppemarked hos Lions, som plejer at være rigtig hyggeligt. Og ja, glæder mig helt vildt til et lille smut forbi. Der plejer at være så god stemning :) Loppemarked? Hvor? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Loppemarked? Hvor? :DHer :Dhttp://hvetbo.lions.dk/side/3916 Det plejer at være rigtig godt, og mændene er så søde og hyggelige. Hvis du vil have mulighed for at få noget af de helt gode ting, så skal du stå klar når de åbner og være hurtigere end de professionelle kræmmere. De plejer nemlig at være glade for at komme der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Det ser spændende ud! Måske jeg skulle forbi der også? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Det ser spændende ud! Måske jeg skulle forbi der også? ;)Det er du sgu næsten nødt til :D Det er jo lige ved siden af. Jeg har for øvrigt ikke været der i et års tid, så det er ikke sikkert det er så godt som førhen, men man har jo lov til at håbe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Det er du sgu næsten nødt til :D Det er jo lige ved siden af. Jeg har for øvrigt ikke været der i et års tid, så det er ikke sikkert det er så godt som førhen, men man har jo lov til at håbe :)Jeg må lure ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites