janniemunk

sikke en nat

4 indlæg i dette emne

Har pralet med jeg sover såååå godt som gravid, men sikke en nat. Vendt og drejet mig. Øm i maven og øm i ryggen på skift. Op og tisse, uro og kramper i benene.. Amen altså.. Gab.. men men men MD scanning kl 11, sååå mon ikke jeg glemmer natten.. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, jeg har også haft en enkelt af sådan nogle nætter. Jeg hørte seriøst de første fuglefløjt udenfor, og så ved man, at det er tidligt!

 

Men jeg er sikker på, at MD får dig til at glemme alt om søvnmangel - i hvert fald for en tid. Held og lykke med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover elendigt.... Normalt ligger jeg enten på maven eller siden, men nu er maven i vejen og enten udløser det opkast eller også går lillepigen amok og sparker løs indtil jeg skifter stilling, er ved at blive vanvittig så tror jeg skal ud og have købt en graviditetspude i weekenden og håbe at det hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte alt om søvnløs nat efter scanningen... Hehe.

Men i nat var jeg total bevidstløs vågnede i samme stilling imorges som jeg faldt i søvn i aftes.. Min kæreste ville også lige tjekke om jeg var i live... Hehe.

Åh det lyder som nogle hårde nætter.. Jeg ligger med ammepuden imellen lår, eller under nakken eller under maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER