Oprettet May 6, 2015 Stort stort tillykke søde Kristine med den runde dag :balloons :balloon :yay :toot :sandie :glad Du går et fantastisk årti i møde :loveshower Håber du får en helt igennem fantastisk dag (og tak for det gode vejr) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tillykke med dag :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tillykke med fødselsdagen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Stort tillykke med fødselsdagen! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tusind tak, søde piger :loveshower Har haft det meget svært med denne dag - kan ikke lide at fylde 30 :D , men at se disse beskeder, gør mig SÅ glad :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tillykke :hurra :balloons :glad :hurra Det er ikke så slemt i 30'erne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 TILLYKKE med fødselsdagen :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Hvor er I bare søde! Jeg havde en fantastisk dag med min søde familie, skønne kolleger og den sluttede af på HÖST med min dejlige mand og alt for meget vin :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites