Guest

Underholdning til min fars 60 års fødselsdag

7 indlæg i dette emne

er der nogen der har nogle sjove ideer???

Vi gider ikke en sang!

Tale i sin rene form er jeg den eneste der tør/vil!!!

Vi har før:

Lavet en film

Diaz show hvor vi skiftedes til at sige lidt om hver Diaz (så længe fokus er på billederne så er de meget mere afslappet)

Jeg har holdt tale mens de andre har stået ved siden af.

Vi har holdt tale hvor vi skiftedes (det har jeg lovet vi aldrig gør igen).

Gode og kreative ideer modtages med kyshånd

Del dette indlæg

Ved ikke om det er noget for dig/jer men til min fars og mors sølvbryllup havde min onkel og moster slået sig sammen til en lille tale og derudover lejet en mavedanser som skulle undervise mor og far. Det var sjovt men det kræver jo selvfølgelig at din far er med på lidt spas

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ideen er god! Men slet ikke min far :( min mor ville elske det :D men det hjælper ikke på at min far ville hade det :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan din far ikke så godt lide at være i centrum?

Vi var til en 50-års-fest, hvor de voksne sønner havde lavet en quiz om deres far med små facts, som folk ikke umiddelbart vidste. Det var faktisk virkelig sjovt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan din far ikke så godt lide at være i centrum?

Vi var til en 50-års-fest, hvor de voksne sønner havde lavet en quiz om deres far med små facts, som folk ikke umiddelbart vidste. Det var faktisk virkelig sjovt!

Vi har besluttet at lave det lidt som "det perfekte minut" finde 5-7 ting og så skal han dyste mod nogle gæster han selv vælger uden at vide hvad de skal dyste i.

Så skal folk tippe. Den der så klarer aktiviteten hurtigst eller inden for et minut har så vundet. Min Far er 1 - gæsten 2 Klarer ingen det er det et x på tipskuponen - den der har flest rigtige vinder et billede af min far - et virkeligt sjovt/grimt et!

Min far elsker sådan nogle aktiviteter og dyste.

Det var min mand der kom på det!

Ved så ikke lige hvordan vi gør det personligt eller om det overhovedet er nødvendigt :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har besluttet at lave det lidt som "det perfekte minut" finde 5-7 ting og så skal han dyste mod nogle gæster han selv vælger uden at vide hvad de skal dyste i.

Så skal folk tippe. Den der så klarer aktiviteten hurtigst eller inden for et minut har så vundet. Min Far er 1 - gæsten 2 Klarer ingen det er det et x på tipskuponen - den der har flest rigtige vinder et billede af min far - et virkeligt sjovt/grimt et!

Min far elsker sådan nogle aktiviteter og dyste.

Det var min mand der kom på det!

Ved så ikke lige hvordan vi gør det personligt eller om det overhovedet er nødvendigt :unsure

Dét lyder også sjovt!! God ide!

Jeg synes, at det er meget personligt og viser, at I elsker jeres far ved at bruge tid og kræfter på at lave det! Og man kan jo slutte af med bare lige hurtigt at udbringe en skål for "verdens bedste far" eller noget i den dur :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dét lyder også sjovt!! God ide!

Jeg synes, at det er meget personligt og viser, at I elsker jeres far ved at bruge tid og kræfter på at lave det! Og man kan jo slutte af med bare lige hurtigt at udbringe en skål for "verdens bedste far" eller noget i den dur :)

Jeg må høre mine søstre ad! Den ene lyder i hvert fald meget hooked på at gøre det personligt. Men vi kunne jo lave en indledning som er personlig og ja en sød afslutning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER