Besvaret May 11, 2015 Ja desværre kom den fredag... :( Er tilbage på job idag, men hold nu op det er hårdt... :/ tankerne flyver rundt hele tiden... Øv det gør mig ondt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Det håber jeg også for dig, fru kirslev, og for dig, nsellekilde tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 stadigvæk negativ test :unsure tror jeg ringer til lægen for at få vished, der kommer kun brunt udflåd på papiret engang imellem når jeg tørre mig. Men ellers ingen tegn på mens Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 har fået tid hos lægen fredag hvor jeg får lavet en test hos dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 har fået tid hos lægen fredag hvor jeg får lavet en test hos dem Håber du blot er en langsom starter. Det var jeg med min første graviditet :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg har testet idag og er gravid :loveshower Så håber vi bare at spiren bliver siddende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg har testet idag og er gravid :loveshower Så håber vi bare at spiren bliver siddende :)Ej TILLYKKE! :Loveshower :Yay :glad :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Til alle jer/os der stadig går i uvished masser af babydust :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg har testet idag og er gravid :loveshower Så håber vi bare at spiren bliver siddende :)Stort stort tillykke igen. Håber jeg kan følge med sidst på ugen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Status 3+2: kvalmen er vendt tilbage, men er ikke længere så voldsom, maven gør lidt ondt og humøret svinger. Ellers er der vist ikke noget. Tror det er mest sandsynligt at det er sygdom der roder rundt eller er mens der er på vej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Ej TILLYKKE! :loveshower :yay :glad :balloons Tak :kram2 Stort stort tillykke igen. Håber jeg kan følge med sidst på ugen Tak :kram Krydser for du følger efter :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Håber du blot er en langsom starter. Det var jeg med min første graviditet :kram2 håber jeg også, men bliver rart at få vished om det :) stort tillykke med din lille spire :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 håber jeg også, men bliver rart at få vished om det :) stort tillykke med din lille spire :loveshower Tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg har fået min menstruation idag med fulde gardiner :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg har fået min menstruation idag med fulde gardiner :( Øv... :( det er jeg ked af at hører... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Øv... :( det er jeg ked af at hører... Det er pisse hamrende irriterende ift pb, men jeg er faktisk glad for at den kom, for det betyder at min krop er ved at finde sig selv igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Det er pisse hamrende irriterende ift pb, men jeg er faktisk glad for at den kom, for det betyder at min krop er ved at finde sig selv igen :)Det er jeg glad for at høre :kram2For det er jo ikke mindst hammer vigtigt i forhold til pb. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Jeg har testet idag og er gravid :loveshower Så håber vi bare at spiren bliver siddende :) Ejjjj stort tillykke!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Ejjjj stort tillykke!!!!! Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Det er pisse hamrende irriterende ift pb, men jeg er faktisk glad for at den kom, for det betyder at min krop er ved at finde sig selv igen :) Øv at det ikke blev denne gang! men dejligt at det er en kortere cyklus :) massere af :bd til næste æl :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Tak og i lige måde. Hvornår var det du har termin? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 18. Januar Hvor dejligt så kan vi følge hinanden Del dette indlæg Link to post Share on other sites