Oprettet May 4, 2015 Hej :) Er der nogen af jer der har erfaringer med gynækolog Anders Faurskov og som har lyst til at dele dem? Er blevet henvist til ham med besked fra min læge om, at han er super dygtig, men en meget speciel person :blink Har selvfølgelig googlet ham, men debatterne er flere år gamle, så det kunne være dejligt med nyere erfaringer :) Mvh Lotte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Jeg har en veninde der har været i behandling hos ham med godt resultat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Vi gik hos ham i starten, men kunne virkelig ikke lide ham! Så jeg bad om en henvisning til Dronninglund, som har hjulpet os igennem møllen :) Så ikke gode anmeldelser herfra desværre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Jeg har en veninde der har været i behandling hos ham med godt resultat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Vi gik hos ham i starten, men kunne virkelig ikke lide ham! Så jeg bad om en henvisning til Dronninglund, som har hjulpet os igennem møllen :) Så ikke gode anmeldelser herfra desværre. Vi fik ikke Dronninglund som mulighed, kun Anders og en anden i Aalborg.. Er der lang ventetid ved Dronninglund? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Vi fik ikke Dronninglund som mulighed, kun Anders og en anden i Aalborg.. Er der lang ventetid ved Dronninglund? :)Det husker jeg ikke om der er. Det er flere år siden vi startede deroppe. Mon ikke det kommer an på hvorfor i er henvist at i kun fik de muligheder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Vi fik ikke Dronninglund som mulighed, kun Anders og en anden i Aalborg.. Er der lang ventetid ved Dronninglund? :) Hvis I har fået en henvisning til fertilitetsbehandling, så kan I bruge den ved alle fertilitetsklinikker og gynækologer. Sådan 'plejer' det i hvert fald at være :) Rigtig meget held og lykke med det :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Hvis I har fået en henvisning til fertilitetsbehandling, så kan I bruge den ved alle fertilitetsklinikker og gynækologer. Sådan 'plejer' det i hvert fald at være :) Rigtig meget held og lykke med det :goodluck Ved ikke om det som sådan er en henvisning til fertilitetsbehandling, først og fremmest skal vi hen til ham for at finde ud af hvor "slemt" det står til :) Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Det husker jeg ikke om der er. Det er flere år siden vi startede deroppe. Mon ikke det kommer an på hvorfor i er henvist at i kun fik de muligheder? Måske, er meget ny i det hele, så først handler det bare om at blive undersøgt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Måske, er meget ny i det hele, så først handler det bare om at blive undersøgt :)Så kan det godt være derfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites