Pippi

Erfaringer med BIO?

14 indlæg i dette emne

I sidste cyklus havde jeg min første BIO, som jeg kender til. Hvad er jeres erfaringer med den slags? Er kroppen så ved at være klar til en graviditet eller kan der stadigvæk gå lang tid, før man har to streger og en blivende baby? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste år havde jeg 2 bioer i hhv. Januar og februar, i marts almindelig mens også i april testede jeg positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde én i december, én i februar og så blev jeg gravid i marts :)

Jeg har flere steder læst, at det skulle være lettere at blive gravid efter en bio :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det var kongelige svar. Idag har jeg testet ultra svagt positivt 3+2 og positiv ÆL-test... Kryds fingre for mig piger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det var kongelige svar. Idag har jeg testet ultra svagt positivt 3+2 og positiv ÆL-test... Kryds fingre for mig piger :-)

Må vi se testen? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se testen? :D

Det måtte I bare rigtigt gerne, men kan ikke få det til at virke? Det skal åbenbart have en URL og jeg har intet sted, hvor jeg kan uploade det? :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det måtte I bare rigtigt gerne, men kan ikke få det til at virke? Det skal åbenbart have en URL og jeg har intet sted, hvor jeg kan uploade det? :-S

Jeg bruger app'en imgur, og når jeg har uploaded det derinde så kan jeg trykke på det link den foreslår og vælge BB-code, og den kode kopier jeg bare ind her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det var kongelige svar. Idag har jeg testet ultra svagt positivt 3+2 og positiv ÆL-test... Kryds fingre for mig piger :-)

Uh :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger app'en imgur, og når jeg har uploaded det derinde så kan jeg trykke på det link den foreslår og vælge BB-code, og den kode kopier jeg bare ind her :)

Mange tak, jeg prøver nu?

http://i.imgur.com/CJYbrLpl.jpg

Wow, jeg synes godt nok billedet er ringe? Tager en ny test imorgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå testen idag var om muligt endnu ringere, så det var nok falsk alarm :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå testen idag var om muligt endnu ringere, så det var nok falsk alarm :-(

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

noget nyt? 

 

Generelt kan man sige, at det er lettere at blive gravid efter en bio eller en SA da kroppen lige har haft HCG i kroppen og derfor har nemmere ved at blive gravid.

 

Jeg kender mange der har oplevet at blive gravide i månederne efter - så håber det bedste for dig :goodluck:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ganske uventet fik jeg menstruation efter en kun 25 dages cyklus?! Så nu er det to BIOer i streg :-( Jeg havde en SA i december.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt :kram2: Håber snart du står med to II igen som forbliver der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER