Oprettet May 2, 2015 Ida skal have nyt regntøj, hun kan ikke være i hendes str 86 mere. Men nu tænker jeg så. Skal det købes i str 92(som hun bruger nu) eller str 98 ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Regntoej synes jeg holder i str laengere end toejet. Noah passer sit Celavi str 90 perfekt nu, hvor han er i str. (92)98 og kan sgatens vaere deri laengere endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Det kommer nok meget an på mærket. W er på vej ud af 92, men vi har alligevel købt str 92 TTH regntøj som er pænt stort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 CE er som Noah en str 92/98 og vi har lige købt didriksson på tilbud hos babygear.dk i str 90. Det passer ham rigtig godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Noah bruger 92 i tøj, men da vi en dag havde glemt regntøjet i VS og han ville ud i regnen, tog vi hans 92-regntøj frem. Og det var ALT for stort. Så jeg ville købe 92. Synes det er stort i størrelsen generelt. Vi har både haft Friends, LEGO og Mikk-Line til Noah og alt har været en str mindre end det tøj han bruger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Vi har lige købt Celavi i str 100 til Valdemar. Er faktisk i tvivl om, hvor høj han er, men nok 1 meter, tror jeg. Og bliver 3 til juli :) Af tøj i øvrigt bruger han primært 98, men har nogle trøjer og t-shirts i 104 og vist også enkelte par bukser i 92. Del dette indlæg Link to post Share on other sites