MariaPiesen

Str på regntøj

6 indlæg i dette emne

Ida skal have nyt regntøj, hun kan ikke være i hendes str 86 mere.

Men nu tænker jeg så. Skal det købes i str 92(som hun bruger nu) eller str 98 ??

Del dette indlæg

Regntoej synes jeg holder i str laengere end toejet. Noah passer sit Celavi str 90 perfekt nu, hvor han er i str. (92)98 og kan sgatens vaere deri laengere endnu :)  

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer nok meget an på mærket. W er på vej ud af 92, men vi har alligevel købt str 92 TTH regntøj som er pænt stort!

Del dette indlæg

Annonce ♥

CE er som Noah en str 92/98 og vi har lige købt didriksson på tilbud hos babygear.dk i str 90. Det passer ham rigtig godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah bruger 92 i tøj, men da vi en dag havde glemt regntøjet i VS og han ville ud i regnen, tog vi hans 92-regntøj frem. Og det var ALT for stort.

Så jeg ville købe 92. Synes det er stort i størrelsen generelt. Vi har både haft Friends, LEGO og Mikk-Line til Noah og alt har været en str mindre end det tøj han bruger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige købt Celavi i str 100 til Valdemar. Er faktisk i tvivl om, hvor høj han er, men nok 1 meter, tror jeg. Og bliver 3 til juli :)

Af tøj i øvrigt bruger han primært 98, men har nogle trøjer og t-shirts i 104 og vist også enkelte par bukser i 92.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER