Oprettet May 1, 2015 Hejsa alle sammen :) Jeg leder efter billigere steder at handle ind, når jeg skal købe udstikkere, marcipan i store portioner og frugtfarve f.eks. Jeg har googlet lidt rundt, men vil meget gerne høre, hvor I køber jeres bageudstyr henne, er det fysisk butik, så helst i Lyngby/Herlev og KBH områderne... På forhånd tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Jeg køber altid her: www.deleukstetaartenshop.com , det er billigt, og altid hurtig levering Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Tusind tak :) Har lige tjekket siden ud og det ser vildt godt ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Uha ja, det er en farlig side at komme ind på :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Uha ja, det er en farlig side at komme ind på :P Ja for den da :P må hellere beherske mig, så kæresten går med til det hihi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites