Oprettet May 1, 2015 Hejsa alle sammen Jeg vil selv lave invitationer til min og kærestens fælles fødselsdag, men sidder fast i det og kan ikke komme videre.. Synes ikke det lyder så godt men har skrevet: Kære I anledningen af vores fødselsdag, vil det glæde os rigtig meget at se dig til en uformel brunch og efterfølgende kaffe og kage. Lørdag d. 4/7-2015 Kl. 12.00 (Vi slutter omkring kl 16.30) Adresse: Dagens menu Brunch buffet med 2 typer boller og diverse pålæg, 2 typer muffins, amerikanske pandekager, cocktailpølser og frugt. Dagen sluttes af med kaffe og kagebord, samt lagkage. S.U. senest d. 12/6-2015 Er der nogen, som kan hjælpe mig lidt :) Kunne også godt tænke mig at finde et lille citat eller andet, som omhandler at fejre livet :) På forhånd tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Jeg har tilladt mig at rette lidt i det du har skrevet, for at komme med et forslag :) Kære I anledningen af vores fødselsdag, vil det glæde os at se dig til brunch, samt efterfølgende kaffe og kage. Lørdag d. 4/7-2015 Kl. 12.00 (Vi slutter omkring kl 16.30) Adresse: Dagens menu Brunch buffet med boller, diverse pålæg, muffins, amerikanske pandekager, cocktailpølser og frugt. Dagen sluttes af med kaffe og (kagebord), samt lagkage. S.U. senest d. 12/6-2015 Måske noget i stil med, vi håber I vil være med til at fejre dagen med os. Måske også at slette muffins fra dagens menu og lade dem være med på kaffebordet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Jeg har tilladt mig at rette lidt i det du har skrevet, for at komme med et forslag :) Kære I anledningen af vores fødselsdag, vil det glæde os at se dig til brunch, samt efterfølgende kaffe og kage. Lørdag d. 4/7-2015 Kl. 12.00 (Vi slutter omkring kl 16.30) Adresse: Dagens menu Brunch buffet med boller, diverse pålæg, muffins, amerikanske pandekager, cocktailpølser og frugt. Dagen sluttes af med kaffe og (kagebord), samt lagkage. S.U. senest d. 12/6-2015 Måske noget i stil med, vi håber I vil være med til at fejre dagen med os. Måske også at slette muffins fra dagens menu og lade dem være med på kaffebordet :) Tak for hjælp :) Hihi det er ægge- og majsmuffins, så de passer bedst til brunchen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Tak for hjælp :) Hihi det er ægge- og majsmuffins, så de passer bedst til brunchen.... Se så giver det mening med muffins ;) Lyder til at blive en hyggelig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Se så giver det mening med muffins ;) Lyder til at blive en hyggelig dag :) TAK :D Glæder mig også vildt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites