Oprettet April 29, 2015 Mie mangler termobukser men ikke en jakke! Hun har 4 :oops varme trøjer/jakker men hendes termobukser stumper. Hvor kan jeg købe (billige) termobukser eller andre overtræksbukser hun kan ånde i? Hvor der IKKE hører jakke med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 dba? Genbrug? Jeg plejer at købe et billigt sæt termotøj i Føtex, bruge jakken 5-10 gange og bukserne til de er helt slidt op :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Shopoutlet.dk har vist nogen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Jeg købte nogen sidste år på www.filabel.dk - det var celavi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Hvad med softshell bukser? Name it's softshell er super godt! Rigtig god kvalitet, god åndbarhed, vindtæt, og højt vandsøjletryk :) Jeg ved i hvert fald at de sælger bukserne og jakkerne for sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Vi har købt Celavi bukser til Aksel. De er super fine. Vi købte dem hos heaven4kids Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Tror vist hos babysam kan du købe særskilt. Ellers har jeg set hos babygear.dk og hos lekmer.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Tak i er nogle skattebasser!! :kiss tjekker lige ud de forskellige steder!!! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Hvad med softshell bukser? Name it's softshell er super godt! Rigtig god kvalitet, god åndbarhed, vindtæt, og højt vandsøjletryk :) Jeg ved i hvert fald at de sælger bukserne og jakkerne for sig :) Tak :super overvejede om softshell var en mulighed! Jeg kigger på dem :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Det blev hos heaven4kids Celavi termobukser i sort. Softshell kunne jeg kun finde som dragt eller jakke og ikke til en pris jeg var villig til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Jeg ved, at Mikkline ogsaa har single termobukser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Tak piger jeg har købt :kiss 105kr og ingen fragt for celavi termobukser. De er endda allerede på vej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Ha ha har lige fået SMS om at de er ankommet i gls pakkeshoppen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites