Oprettet April 28, 2015 Hej tøser. Jeg er ny i det med ÆL tests.. Og jeg syntes jeg kan ane en streg, men hvad syntes i ? Og er den så positiv ?? K Karina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Nej, desværre ikke. Ved en ÆL-test skal test-stregen være (mindst) lige så tydelig som kontrolstregen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Ved æl test skal teststregen være lige så tydelig som kontrolstregen før den er positiv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Okay tak :) jeg håber den blir mere tydelig i morgen så ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Ja, der er ikke andet for :) Fortsæt endeligt med at teste en gang om dagen, og så er den der lige pludselig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Det samme som de andre siger: enten lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen.Pøj pøj med det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Tak tøser :) den er stadig ikke tydelig.. Så jeg venter spændt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Når man tager en ÆL test og den viser en streg.. men ikke helt tydeligt. Så er det tegn på at der er ÆL på vej eller at den har været der ikke ?? Jeg har nemlig lige taget en test som viste en streg, men ikke helt så tydelig som test-stregen. Jeg vil tage en test igen senere idag og igen i morgen og følge udviklingen. Men hvornår er det så man bør sexe ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Test-stregen kan desværre svinge ret meget frem og tilbage styrke før, den bliver helt positiv (altså lige så kraftig som kontrol-stregen). Det er derfor umuligt at sige noget om, hvorvidt ÆL er lige på vej, har været der eller er langt væk. Hvis du er i tvivl, om en test er positiv, så kan du altid uploade et billede her, og så vil BK panelet altid gerne hjælpe med at vurdere. Når ÆL-testen så bliver positiv, så falder den reelle ÆL ca 24-48 timer efter. Fra den positive test og indtil 2-3 dage efter er det så en rigtig god idé at sexe. Held og lykke :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Okay. Jamen jeg prøver lige at sætte et billede ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Hvilken dag er du på i din cyklus? Jeg kan tit følge mine, at de bliver stærkere og stærkere i farven for hver dag, men det er sikkert individuelt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Hvilken dag er du på i din cyklus? Jeg kan tit følge mine, at de bliver stærkere og stærkere i farven for hver dag, men det er sikkert individuelt :-) Jamen jeg er dag 25 idag. Men det er kun min anden cyklus efter 18 år på piller. Min første cyklus var 62 dage. Men satser da på at denne cyklus bliver lidt kortere :) Så den måtte gerne snart komme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Jamen jeg er dag 25 idag. Men det er kun min anden cyklus efter 18 år på piller. Min første cyklus var 62 dage. Men satser da på at denne cyklus bliver lidt kortere :) Så den måtte gerne snart komme :) Jeg krydser fingre for dig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Jeg krydser fingre for dig :-) Ja tak... men det nytter vist ikke så meget. Er nu dag 33.. og der er ingen tegn til ÆL ej heller mens.. og er ikke gravid ifølge tests... :( Syntes mit humør er ved at ryge helt ned i kælderen. For hver dag der går tænker jeg at vi får brug for hjælp og at det kommer til at tage lang tid at få en baby. Jeg duer ikke til uvisheden samt det at det er ude af min magt.... !!! :boo :wacko :huh :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Lad lige kroppen finde sig selv inden du giver op. 18 år på P-piller kan godt lave noget rod. Og skulle det tage lang tid, så er det værd at vente på. Tro mig, jeg taler af erfaring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites