Ihpets-mortilto

Smalltalk

613 indlæg i dette emne

Jeg har fået tid til NF d. 15. Juni, udover det har jeg tid til en samtale med en læge på sygehuset d. 12. Juni, da jeg så sent som for to år siden havde en blødning i hjernen, og derfor skal vi nok snakke med ham om kejsersnit, da jeg kan risikerer nye blødninger ved for højt blodtryk osv, så det er jeg lidt spændt på.

Del dette indlæg

Shriva: puha dog! Stakkels dig :( :boo det er jeg virkelig ked af at læse!

Selvfølgelig må du læsse af her :kiss

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været stille herinde de sidste par uger.

Mistede min far (han havde kræft) sidste fredag, og det har været nogle utrolig hårde uger/dage. Hjælper overhovedet ikke at jeg er hormonel oveni. Suk.

Vi havde fortalt om graviditeten til vores børn torsdag aften, som så skulle have lov at fortælle den gode nyhed til morfar næste dag. Det nåede de desværre ikke... han sov ind fredag morgen kort tid før vi kom.

Drengene har selvfølgeligt delt den gode nyhed om en baby til alle i skole, børnehave m.m., og det ER jo også en dejlig nyhed. Det er bare enormt hårdt, at få velmenende "tillykker" fra alle, når jeg overhovedet ikke føler mig lykkelig. Det bliver skønt med en lille bebs, men det er bare ikke det der fylder lige nu. Jeg har fortalt om min graviditet til min chef - men har bedt ham om at holde på nyheden lidt endnu, da jeg er alt for tyndhudet til at kunne håndtere en masse baby snak på arbejde lige nu.... Men jeg kan snart ikke skjule det længere, så det må jo ud snart.

Øv.. det var jo slet ikke sådan det skulle gå...

Har utrolig let til tårer for tiden, og er slet ikke mig selv.

Fik et kram fra en veninde i morges (hun har barn i samme børnehave som os) ... hvilket resulterede i at jeg græd i bilen hele vejen på arbejde.

Jeg ved jo, det nok skal blive bedre, men har bare lige brug for tid...

Jeg har NF tid på torsdag i næste uge (d. 4.) og håber selvfølgeligt at det hele går godt, og at et kig til baby kan løfte humøret lidt igen.

I forhold til graviditeten, er jeg kommet over den værste træthed. Kvalmen hænger dog stadig ved og er speciel slem om aftenen... har dog kun kastet op en enkelt gang (men er SØRME tæt på ofte)

Er hoppet i ventetøjet... er ekstremt oppustet og føler jeg er ved at eksplodere ligeså stille indefra. Skal klart have skaffet lidt flere vente tights m.m.

Håber det er ok, jeg deler her - det hjælper at få det hele skrevet lidt ned...

Puha det lyder som et mareridt i går igennem nu...bliver så ked af det på dine vegne....håber i snart kommer ud på den anden side og kan glæde jer til den lille ny kommer...

kram og tanker herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været stille herinde de sidste par uger.

Mistede min far (han havde kræft) sidste fredag, og det har været nogle utrolig hårde uger/dage. Hjælper overhovedet ikke at jeg er hormonel oveni. Suk.

Vi havde fortalt om graviditeten til vores børn torsdag aften, som så skulle have lov at fortælle den gode nyhed til morfar næste dag. Det nåede de desværre ikke... han sov ind fredag morgen kort tid før vi kom.   

Drengene har selvfølgeligt delt den gode nyhed om en baby til alle i skole, børnehave m.m., og det ER jo også en dejlig nyhed. Det er bare enormt hårdt, at få velmenende "tillykker" fra alle, når jeg overhovedet ikke føler mig lykkelig. Det bliver skønt med en lille bebs, men det er bare ikke det der fylder lige nu. Jeg har fortalt om min graviditet til min chef - men har bedt ham om at holde på nyheden lidt endnu, da jeg er alt for tyndhudet til at kunne håndtere en masse baby snak på arbejde lige nu....  Men jeg kan snart ikke skjule det længere, så det må jo ud snart.

Øv.. det var jo slet ikke sådan det skulle gå...

Har utrolig let til tårer for tiden, og er slet ikke mig selv.

Fik et kram fra en veninde i morges (hun har barn i samme børnehave som os) ... hvilket resulterede i at jeg græd i bilen hele vejen på arbejde.

Jeg ved jo, det nok skal blive bedre, men har bare lige brug for tid...

Jeg har NF tid på torsdag i næste uge (d. 4.) og håber selvfølgeligt at det hele går godt, og at et kig til baby kan løfte humøret lidt igen.

I forhold til graviditeten, er jeg kommet over den værste træthed. Kvalmen hænger dog stadig ved og er speciel slem om aftenen... har dog kun kastet op en enkelt gang (men er SØRME tæt på ofte)

Er hoppet i ventetøjet... er ekstremt oppustet og føler jeg er ved at eksplodere ligeså stille indefra. Skal klart have skaffet lidt flere vente tights m.m.

Håber det er ok, jeg deler her - det hjælper at få det hele skrevet lidt ned...

Det er mere end okay, at du deler her! Det lyder hårdt. Kram og gode tanker til jer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået 1. JM tid :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået 1. JM tid :glad

Wuhu! Det er sejt. Hvornår? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den 19. juni, hvor jeg er 16+0, så egentligt ok snart :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er da snart! I min 2. graviditet var jeg først til jordemoder i uge 18... og mener der står i uge 18-20 på Skejby, så det bliver nok først i juli, jeg skal!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er da snart! I min 2. graviditet var jeg først til jordemoder i uge 18... og mener der står i uge 18-20 på Skejby, så det bliver nok først i juli, jeg skal!

Jeg meeeeener faktisk det hedder 16-18 i Roskilde, men jeg er bare glad for en tidlig tid. Jeg kan mærke at jeg trænger til at snakke lidt om det hele fra sidst!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik også min samtidig med brevet om NF, og skal til jordemoder den 24. Juni :) og er så glad for at være blevet en del af kendt jordemoder ordning i Silkeborg så jeg ikke behøver rejse hele vejen til Viborg hver gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på scanning kl 15.30. Begyndte at styrtbløde for en time siden. Det er heldigvis stilnet af, men er så nervøs... Kryds fingre for mig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på scanning kl 15.30. Begyndte at styrtbløde for en time siden. Det er heldigvis stilnet af, men er så nervøs... Kryds fingre for mig!

Krydser fingre !

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej da, Krydser fingre for dig og lille spiren :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååh nej dog, håber alt gik vel!?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyhhh, så har jeg tid til at skrive... Godt nyt! Vi så den fineste baby, der klappede og vinkede til os! Blødningen stammer ikke fra livmoderen, men vurderes at være sarte slimhinder. Babyen var tydeligvis vokset siden sidst, men jeg fik ingen mål eller noget, da vi alligevel skal til NF på mandag, og de ikke havde det bedste udstyr på stuen.

Jeg er glad og vi har fortalt det til familien nu, da jeg var nødt til at aflyse en aftale med mine søstre i eftermiddags.

Utrygheden og tvivlen er der stadig, men lige nu forsøger jeg at lægge det fra mig og tro på det bedste!

Det er bare så hårdt og ubehageligt at bløde på den måde...

God aften til alle jer andre - og tak for krydsede fingre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyhhh, så har jeg tid til at skrive... Godt nyt! Vi så den fineste baby, der klappede og vinkede til os! Blødningen stammer ikke fra livmoderen, men vurderes at være sarte slimhinder. Babyen var tydeligvis vokset siden sidst, men jeg fik ingen mål eller noget, da vi alligevel skal til NF på mandag, og de ikke havde det bedste udstyr på stuen.

Jeg er glad og vi har fortalt det til familien nu, da jeg var nødt til at aflyse en aftale med mine søstre i eftermiddags.

Utrygheden og tvivlen er der stadig, men lige nu forsøger jeg at lægge det fra mig og tro på det bedste!

Dejligt at alt var, som det skulle være :yay Jeg synes godt nok også, at du har det hårdt med de blødninger! Men det må trods alt være rart at få at vide, at det ikke kommer fra livmoderen, tænker jeg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Yay! Hurra for en stærk lille spire :D er da bare slet ikke misundelig over at du får den at se igen på mandag og jeg skal vente 2 uger endnu... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk besked at komme herind til. Puha - det har også været et nervepirrende forløb indtil videre.

Spændende med NF på mandag - Det synes mange af jer skal... og jeg skal vente helt til torsdag :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig update. Sikke en graviditet der har været ind til videre. Bliver spændende med NF på mandag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk besked at komme herind til. Puha - det har også været et nervepirrende forløb indtil videre.

Spændende med NF på mandag - Det synes mange af jer skal... og jeg skal vente helt til torsdag :P

Jeg skal også til NF på torsdag d. 4.. uh det er spændende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har taget flødeboller med på arbejde. For det første for at sige tak for støtte i forb. med forløbet med min far der jo gik bort for 2 uger siden.

Og for det andet, for at undskylde for at jeg nu vil udsætte dem alle for en hormonel, glemsom, stakåndet, irrationel gravid kvinde de næste måneder. :lol  Håber de tager det godt :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt alt var som det skulle være, og at lille spiren stadig hygger sig inde i hulen :loveshower

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER