Oprettet April 24, 2015 Sidder lige og er ved at hjælpe min mor med at skrive en mail på engelsk. En af hendes gode kolleger i udlandet har fået kræft og min mor vil gerne sende en hilsen til hende. Selve mailen er skrevet, men hvad skriver man lige som emne/overskrift på sådan en mail Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Jeg ville bare skrive Greetings from Ki (jeg skriver selv tit bare Hej fra Ki når jeg skriver til nogen, som ikke er nære venner men alligevel en, som jeg føler jeg kender) Ikke så kunstfærdigt og heller ikke overskrift som viser noget om indholdet af mailen, hvor jeg går ud fra, at din mor beklager det med hendes sygdom. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Hvis jeg ikke har vist hvad jeg skulle skrive har jeg blot skrevet kære og så navnet i emnefeltet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Tusind tak for svar. Min mor valgte greetings from udgaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Nu fandt du en god løsning, men jeg ville f.eks. have skrevet "Thinking of you". Og så er det i øvrigt rigtigt godt at din mor skriver:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites