Heceta

Gravid imellem behandlinger - brunt udflåd :(

15 indlæg i dette emne

det er længe siden jeg har været herinde og kigge da vi har holdt pause i vores fertilitets behandling. Vi opdagde så her i søndags, at vi er blevet naturligt gravid - Jubiii :D

Jeg blev sendt til en lidt hurtig scanning da vi slet ikke var helt sikre på tiden, da vi har lagt alt det med at skrive datoer ned, for at få det hele lidt på afstand.

De sagde jeg var i uge 5, mere sagde de faktisk ikke på klinikken, det hele tog maks 10 min fra vi kom ind til vi gik ud, så vi var lidt forvirrede, men fik en tid ny tid om 9 dage.

Men allerede efter vi kom hjem fra scanningen, havde jeg lidt brunt udflåd oppe i mig, ja undskyld det nok er lidt ulækkert, men det var ikke på papiret eller i trusserne på mig, men på papiret efter jeg havde tørret mig lidt oppe i skeden. Det har fortsat været sådan i 3 dage nu, stadigt intet direkte på papiret eller i mine trusser. 

Men det er jo elt naturligt at jeg er hamrende nervøs nu det er sket naturligt, og jeg for alt i verden håber det hele lykkes denne gang, vi har faktisk aldrig fået en postiv test før i søndags, så det er jo lidt af et mirakel for os :)

Skal jeg kontakte klinikken igen, eller skal jeg vente de 7 dage der er til jeg skal afsted igen og bare krydse fingre syntes i ?

Har stadigt ømme bryster, og murren i maven, også sådan at det trækker lidt om i siden fra tid til anden.

Jeg har jo aldrig prøvet det her før, så jeg er en meget urolig sjæl lige nu. 

Håber I kan give mig et par gode råd, da jeg har meget svært ved at nyde det hele lige nu, selv om jeg burde :(

Del dette indlæg

STORT tillykke med graviditeten :balloons  Hvor er det da vildt og helt fantastisk at det er lykkedes jer mellem behandlinger :loveshower

Du blev vel scannet gennem skeden, ikke? de kan vel ikke rigtig andet når du ikke er længere?

rigtig mange gravide får lidt sarte slimhinder, og kan komme til at bløde lidt fra skeden af fx sex, så tænker også at "dildo-scanneren" kan give den effekt...

Jeg ville vente de 7 dage, bla fordi de jo ikke kan gøre noget uanset, men specielt fordi det jo bare ville irritere slimhinderne igen, hvis du fik en scanning mere... Og så siger man jo at hvis ikke det er frisk blod, og når det er så lidt, og der ikke er smerter, så skulle der ikke være noget at være bekymret for :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak :D

Jo det var en scanning gennem skeden, så dine svar giver ganske god mening for :)

Og nej det er heldigvis ikke frisk blod, men ja det giver nok de fleste første gangs gravide sved på panden at opdage hehe :)

Jeg ved jo netop godt de alligevel ikke kan gøre noget hvis der er noget galt, der findes jo ikke ligefrem noget lim der kan sprøjtes op så den lile spire bliver hehe ;)

Så jeg vil forsøge at få vendt tankerne tll positiv tænkning og nyde en forhåbentlig solrig weekend :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram brunt udflåd i meget små mængder er meget meget bedre end rødt :kiss blod er aldrig sjovt. Jeg har blødt i 3 af 4 graviditeter og mistet 2 af gangene men altså også haft en graviditet der forløb fint trods blod. Så blod er ikke ens betydende med at det er skidt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror alle får sved på panden af blod ;) det er ikke det man ønsker at se!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar, og tror på det bedste :)

Er også blevet opereret i min livmoderhals for nogle år tilbage pga celleforandringer, så tænker også den er lidt udsat lige i tiden, hvilket nok også kan gøre det :)

Men igen tak :) Jeres svar beroligere mig helt vildt  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var til scanning igen i dag, 9 dage efter sidste scanning. 

Der var igen intet at se ud over en tom fostersæk, skal afsted om 14 dage igen, har intet ændret sig, er det medicinsk abort. Og har stadigt brunt udflåd, så troen er meget lille nu, og syntes hele verden er uretfærdig :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh det lyder ikke så godt. Jeg håber bare det er en stille starter og du kan se noget om 14 dage. Jeg har selv stået i det hvor det desværre ikke endte godt. Men det gjorde det så et halvt år efter. Vi var også i behandling. Det skal nok lykkes jer på den ene eller anden måde. Men vi krydser fingre de næste 14 dage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv - jeg sender :bd din vej :kiss og håber på en langsom starter!

Del dette indlæg

Annonce ♥

16 dage fik vi lov at være gravide :(

Har lige aborteret her hjemme.

Tak for støtten, og forhåbenligt må vi gerne fortsætte i behandling, selv om dette skete naturligt <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for støtten, og forhåbenligt må vi gerne fortsætte i behandling, selv om dette skete naturligt <3

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er jeg virkelig ked af at høre :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det er jeg ked af at høre! Det må I gerne. Den jeg mistede var også mellem behandlinger og vi startede bare op igen efter næste mens. Jeg håber der er hurtig blivende graviditet til jer. Kram.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør mig rigtigt ondt at høre  :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER