Besvaret February 23, 2011 Søndag kl. 21.00 genudsendes begge afsnit (fra tirsdag og onsdag).. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 Søndag kl. 21.00 genudsendes begge afsnit (fra tirsdag og onsdag).. :super Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 du skal ikke sætte dig til at se det med noget at spise for det er så ulækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 du skal ikke sætte dig til at se det med noget at spise for det er så ulækkert Det skal jeg huske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Har ikke selv set det, men læste lige at der vist er gjort rent :P ude og hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Har hun født nu? Hun er sat til at skulle føde i starten af marts mener jeg. Så hun har vist ikke født endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 ^_^ De er i ude og hjemme i denne her uge, da de er blevet bedt om at rydde op og gøre rent eller miste barnet, så nu var der kæmpe artikel hvor man kunne se deres fine hjem Håber det holder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 ^_^ De er i ude og hjemme i denne her uge, da de er blevet bedt om at rydde op og gøre rent eller miste barnet, så nu var der kæmpe artikel hvor man kunne se deres fine hjem Håber det holder Jeg læste også noget om det i en af ugebladen, kan bare ikke huske hvad det var for et af dem. Men det var ikke ude og hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 ^_^ De er i ude og hjemme i denne her uge, da de er blevet bedt om at rydde op og gøre rent eller miste barnet, så nu var der kæmpe artikel hvor man kunne se deres fine hjem Håber det holder Pyha det håber jeg også, for det andet var da helt overdrevet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Jeg er chokeret!! ! <_< Tænk at udstille sig sådan!!.. :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Ja, også sagde han et eller andet om at 'hvis kommunen mod formodning finder ud af at vi lever i en svinesti'... Hvad tror han lige, når de vælger at vise sit hjem frem i fjernsynet?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Ja, også sagde han et eller andet om at 'hvis kommunen mod formodning finder ud af at vi lever i en svinesti'... Hvad tror han lige, når de vælger at vise sit hjem frem i fjernsynet?? igen formår dem bag programmet, at få de valgte familier til at udstille sig som dumme. De undre sig over, at det kun er en bestemt type mennesker, som tilmelder sig, måske det er pga måden de bliver fremstillet på.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Dea Louise fødte i fredags. I følge ekstrabladet har myndighederne taget barnet fra hende: http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1518191.ece Del dette indlæg Link to post Share on other sites