Guest

Hvordan undgår man panda øjne?

17 indlæg i dette emne

det har ALDRIG været et issue for mig før! Jeg har jo de sidste 10 år haft daglig gang på legepladser året rundt! Jeg har kun brugt solbriller på stranden, i bilen, på tur, på ferie eller dage hvor solen bare virker ekstra skrap! Men jeg er blevet forbandet lysfølsom :( en tur i fakta (10 min) er tortur uden solbriller - så hvordan pokker undgår man panda øjne?

Jeg har 3 par solbriller som jeg skifter imellem!

Del dette indlæg

Undgår solen? ;)

Jeg har altid været lysfølsom, men har aldrig fået mærker efter mine solbriller, og jeg ejer endda kun et enkelt par ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undgår solen? ;)

Jeg har altid været lysfølsom, men har aldrig fået mærker efter mine solbriller, og jeg ejer endda kun et enkelt par ;)

:ditto

Godt med solcreme i ansigtet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Godt med solcreme i ansigtet?

Jeg har ikke fundet noget der ikke giver bumser :( jeg har min ansigts creme med faktor 15 i men tvivler på det er den faktiske faktor når det bliver smurt ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke fundet noget der ikke giver bumser :( jeg har min ansigts creme med faktor 15 i men tvivler på det er den faktiske faktor når det bliver smurt ud.

Hellere bumser end pigment forandringer mv :) Jeg har tænkt mig at prøve Raunsborgs solcremer til sommer. Tænker at de må være gode? De fåes vist som små rejsestørrelser, hvis du skal prøve inden det helt store køb?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undgår solen? ;)

Det kommer nok af sig selv når varmen bliver for slem at jeg søger skygge, men jeg er ret glad for de naturlige D-vitaminer så det ligger mig fjernt at blive inde eller i skyggen!!! Hvid klær mig ikke ;) jeg behøver ikke ligge og solbade men at være ude i godt vejr er en luksus jeg elsker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hellere bumser end pigment forandringer mv :) Jeg har tænkt mig at prøve Raunsborgs solcremer til sommer. Tænker at de må være gode? De fåes vist som små rejsestørrelser, hvis du skal prøve inden det helt store køb?

Er de ikke fyldt med alt muligt parfume og parabener?

Ork bumser er nok bare min hverdag nu! Men en god let solcreme kunne nu være lækker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er de ikke fyldt med alt muligt parfume og parabener?

Ork bumser er nok bare min hverdag nu! Men en god let solcreme kunne nu være lækker :)

Det aner jeg faktisk ikke om de er? Jeg ved bare at jeg er glad for de produkter jeg allerede har derfra :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg så overskriften tænkte jeg straks, køb en vandfast mascara  :D  :P

Men har du prøvet en sololie i stedet for creme? Jeg bruger änglemarks spray med faktor 30 jeg sprayer i hånden og så kører som et tyndt lag i hovedet - for at det ikke skal skinne eller klistre - lader jeg det lige tørrer en 5-10 minutter og så et løst lag pudder børstet hurtigt henover. 

Jeg har super sarte øjne og hud for den sags skyld, så bruger solbriller hele året og nu også briller fremfor linser og har endnu ikke oplevet problemet. 

Håber du finder en løsning  :)  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øjnene bliver mere lysfølsomme som gravid, bare så du ik tænker, at nødvendigvis er for evigt ;)

Jeg har kun et par solbriller og bruger dem altid.! UV strålerne er også dårlige inde i øjnene, hvor du ik ka smøre solcreme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er pandaøjne?

(pandaer er da sorte rundt om øjnene? Hvis du bruger solbriller, så får du ikke sol rundt om øjnene, dvs du bliver lysere rundt om øjnene?)

Eller er det mig, der fatter hat? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er pandaøjne?

(pandaer er da sorte rundt om øjnene? Hvis du bruger solbriller, så får du ikke sol rundt om øjnene, dvs du bliver lysere rundt om øjnene?)

Tror det er omvendt panda øjne ;) At hun er helt hvid om øjnene og resten af ansigtet er brunt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror det er omvendt panda øjne ;) At hun er helt hvid om øjnene og resten af ansigtet er brunt..

Præcis!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg så overskriften tænkte jeg straks, køb en vandfast mascara :D :P

Men har du prøvet en sololie i stedet for creme? Jeg bruger änglemarks spray med faktor 30 jeg sprayer i hånden og så kører som et tyndt lag i hovedet - for at det ikke skal skinne eller klistre - lader jeg det lige tørrer en 5-10 minutter og så et løst lag pudder børstet hurtigt henover.

Jeg har super sarte øjne og hud for den sags skyld, så bruger solbriller hele året og nu også briller fremfor linser og har endnu ikke oplevet problemet.

Håber du finder en løsning :) :)

Jeg prøver lige om jeg kan finde den sololie :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øjnene bliver mere lysfølsomme som gravid, bare så du ik tænker, at nødvendigvis er for evigt ;)

Jeg har kun et par solbriller og bruger dem altid.! UV strålerne er også dårlige inde i øjnene, hvor du ik ka smøre solcreme :)

Medmindre man ikke "vender tilbage" til normalt syn ;) har en veninde der blv lysfølsom i første graviditet men som aldrig stoppede med det. Jeg håber dog ikke det sker for mig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er pandaøjne?

Jeg ved faktisk ikke hvorfor men det har altid hedet panda øjne i min omgangskreds har aldrig tænkt over at det faktisk er omvendt. Det hedder jo også panda øjne når det er mascara :chin: , så der er nok en der har blandet det sammen og så har det hængt ved :p men i hvert fald så er det det udtryk der bliver brugt i min omgangskreds om blege øjenomgivelser pga solbriller ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lysfølsomme øjne og går ofte med solbriller. Har endnu ikke oplevet at blive lysere omkring øjnene end resten af ansigtet. Ved ikke om det er fordi Solen er mindre skarp her i DK end længere syd på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER