tazdiginez

Oprydningstråden

11 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at vi i denne tråd, kunne motiverer og inspirere hinanden til at få ryddet op.

 

Oprydningen defineres som alt indenfor den kategori.

Om det er en tur på genbrugspladsen, eller "bare" at skraldespanden er smidt ud, det er ligegyldigt. 

Hvis det kan sætte en person igang ude bag skærmen, så har det hjulpet :)

 

Sæt i gang! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag gik jeg ned med 5 ting til storskrald. 

Det var virkeligt rart at komme af med det, da det bare har stået og fyldt op! 

 

Nu er jeg igang med at tørre borde af i stuen. Bagefter skal gulvet fejes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik i går, sat en masse til salg som bare står og fylder. I dag har jeg næsten fået luget et helt bed i haven. Overvejer om jeg lige skal bruge en halv time i syværelset for at rydde bare lidt op. Her er nemlig sprunget en bombe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige gået "husmor runden": fjernet legetøj fra gulv (jeg støvsuger hver eftermiddag (læs: næsten ;) )), lagt tøj sammen, smidt eftermiddagens opvask i opvaskeren, ordnet køkkenbordet og tørt af, nu venter støvsugningen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste uge røg den gamle lænestol og el-kedel, samt en kæmpe frysepose med batterier, gamle brugte pærer, ødelagte opladere, slidte og skæve stegepander mv. på genbrugspladsen. Der blev ryddet op i entre skabene så værktøj og vaskepulver nu er højt oppe. løse kabler og ledninger blev sat fast til paneler og gemt væk, flere reoler blev sat fast til væggen. Oprydning i kælderrum, og skab med urtepotter og vaser. Havemøbler fik en gang tiltrængt olie og terrasen blev trimmet for ukrudt  :loveshower Desuden blev vinduer vasket.

 

Hvad der lige gik i min mand siden han synes vi skulle igang aner jeg ikke men skønt var det at det blev gjort. 

 

Idag er det kun alm oprydning og kagebagning og madlavning der har været på programmet.

 

Skal have taget mig sammen til at afkalke og rengøre brusekabinen snart - gider bare ikke - men min mand mener det er mit område  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til snart til at have ordnet vores fyrrum og badeværelse. Det blev udsat lidt fordi min kære mand har brugt hele weekenden på at bygge legehus til pigerne, som endnu ikke er færdigt :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj.. Den har tråd ville jeg godt have set noget før! Rettelse, have brugt noget før :D Jeg har igangsat en større oprydning i vores have, så den kan komme til sin fulde ret! Desuden har manden en evne til at slæbe en helvedes masse brænde hjem, som så aldrig når videre end til vores " "indkørsel" <_< Så jeg har taget kampen op og flyttede i weekenden en del af brændet over til noget andet brænde der står i kasser plus flyttede en del af det sammen og ryddede op ved de 2 kasser der indeholder det :) Kørte 5 ture til lossen sammen med ungerne (hvor bagagerum blev proppet med tingene) og forsæde. I går fik jeg hentet trailer hos noget familie og den står nu klar med første læs til i morgen. Nu er der fjernet gammel hegn og nogle opgravede rødder fra en lille terasse bagved, de par rødder vejer af pommern til, men efter Me. Og jeg har forsøgt at slå en masse jord af dem fik jeg skovlen under dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i gode alle sammen  :bunny  :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 3 sække med tøj afleveret i tøjcontaineren og 1 sæk med baby legetøj, sat ned til genbrugen :)

Badeværelset er gjort rent, der er sat en vask over, gangen er ryddet op og gulvet er fejet. Nu er jeg ved at rydde op i køkkenet :)

(Og J tager skraldet ud nu :7himmel )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fundet mit køkkenbord i dag :blush

Og så kører vaskemaskinen på fulde hammer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fiOP0rj.jpg

Og 30 min. Efter...

D7rpU8O.jpg

Så er den ene halvdel af lejligheden ryddet op..

Nu til den næste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER