metteploug

Ondt i underlivet

11 indlæg i dette emne

Hej,

Hvor ondt kan ligament smerter gøre?

Jeg er godt klar over at det er individuelt, men kan de gøre meget ondt og minde om menstruations smerter ?

Jeg "klamrer"mig til håbet om at jeg måske kan være gravid- trods det at jeg stadig tester negativt 13/14 dage over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ligament smerter er en skarp smerte! Det KAN føles som at blive skåret i og de kan gøre så ondt at man lige må krybe sammen og trække vejret dybt (hvis man er hormonel og kvalme ramt kan man godt græde lidt ;) ). Men ellers er det med at huden indvendig bliver strukket en god beskrivelse. Det kommet hurtigt og går hurtigt.

Men muren er muren - det er en mere, som JustMe skriver, en knugende fornemmelse, forskellen mellem mens muren og gravid muren er nærmest umulig at mærke forskel på, men mens er som om noget trækker sig sammen mens gravid muren mere er en knap så dyb smerte. Det sidder mere foran.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar, en gang i mellem kunne man godt bruge en brugsanvisning på ens krop.

Vi har kæmpet i 6,5 år for at få en baby og står og skal have sat æg op i næste cyklus igen og så laver kroppen det her stunt. Jeg kan heller ikke se hvorfor det lige pludselig skal lykkes.

Fortsat god søndag til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar, en gang i mellem kunne man godt bruge en brugsanvisning på ens krop.

Vi har kæmpet i 6,5 år for at få en baby og står og skal have sat æg op i næste cyklus igen og så laver kroppen det her stunt. Jeg kan heller ikke se hvorfor det lige pludselig skal lykkes.

Fortsat god søndag til jer.

Man må ALTID håbe på mirakler :kiss

Det kunne være fantastisk hvis (så fremt du ikke allerede er gravid) har held med æg i næste cyklus! :bd :bd Jeg håber du snart hører til herinde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ligament smerter er en skarp smerte! Det KAN føles som at blive skåret i og de kan gøre så ondt at man lige må krybe sammen og trække vejret dybt (hvis man er hormonel og kvalme ramt kan man godt græde lidt ;) ). Men ellers er det med at huden indvendig bliver strukket en god beskrivelse. Det kommet hurtigt og går hurtigt.

Men muren er muren - det er en mere, som JustMe skriver, en knugende fornemmelse, forskellen mellem mens muren og gravid muren er nærmest umulig at mærke forskel på, men mens er som om noget trækker sig sammen mens gravid muren mere er en knap så dyb smerte. Det sidder mere foran.

Enig i dette indslag :)

Håber for jer at du snart kan hoppe over i denne gruppe ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået taget blodprøve i dag så nu ved jeg snart besked.

Tak for jeres svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv blodprøven var negativ. Så må den mens altså bare gerne komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv blodprøven var negativ. Så må den mens altså bare gerne komme.

Så hepper vi på mens så i får en ny og god chance!!! Vi vil MEGET gerne have dig herind snart :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv blodprøven var negativ. Så må den mens altså bare gerne komme.

Æv jeg håber I hiver den hjem med ægget til oplægning næste mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER