Besvaret May 23, 2015 Så er det afgjort om jeg kan eller ikke kan.. Og det blev desværre sådan at jeg ikke kan komme:( håber jeg. Måske kan komme til næste træf, det kommer dog an på hvor i landet det bliver.. Håber i får en dejlig dag, jer der kan:) Ej øv Anette!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 :yay N har fri på lørdag alligevel, så han kan godt tage Freja, hvis det viser sig hun kan have skoldkopper. Så nu Kan jeg godt komme alligevel :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 :yay N har fri på lørdag alligevel, så han kan godt tage Freja, hvis det viser sig hun kan have skoldkopper. Så nu Kan jeg godt komme alligevel :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 :yay N har fri på lørdag alligevel, så han kan godt tage Freja, hvis det viser sig hun kan have skoldkopper. Så nu Kan jeg godt komme alligevel :glad :loveshower SKØØØNT!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Jeg sender PM med adresse til jer der ikke har den/kan huske hvordan man finder hertil, i løbet af ugen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 :yay N har fri på lørdag alligevel, så han kan godt tage Freja, hvis det viser sig hun kan have skoldkopper. Så nu Kan jeg godt komme alligevel :glad Wuhuuuu !!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Jeg sender PM med adresse til jer der ikke har den/kan huske hvordan man finder hertil, i løbet af ugen :) :super :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Freja kommer helt sikkert ikke med, da vi nu er i risiko for skoldkopper fra anden side, så mon ikke vi får dem i løbet de næste par uger. Heldigvis glæder N sig til en alene dag med hende og jeg glæder mig til at se jer alle sammen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Freja kommer helt sikkert ikke med, da vi nu er i risiko for skoldkopper fra anden side, så mon ikke vi får dem i løbet de næste par uger. Heldigvis glæder N sig til en alene dag med hende og jeg glæder mig til at se jer alle sammen :glad Vi glæder os også til at se dig igen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Min mand har valgt at stikke af på min fødselsdag den 29 maj og først komme hjem 2 dage senere! Derfor har Mie og jeg huset for os selv og vil gerne invitere på BK træf lørdag den 30 Maj. (Kan alligevel ikke holde noget for familien den weekend og nægter sidde og føle mig alene ;) ) Er der nogen der kan? Fra kl 10-??? Kommer: Majs + Mie AnitaFH SaraLK + Liff + Luna TinaKP vinnus JustMe Katrinemus Sofiee Kami + Julius MajkenHall + Charlie Ema Måske: Taz Lenna1985 Myliona SuperKlar Fordelings liste: Maja: fødselsdags kage og kaffe og the Anita: juice mv. Katrinemus: franskbrød JustMe: rugbrød Sara: ost og syltetøj Tina: pålæg Majken: Melon Kami: nutella Vinni:grønt Sofie: frugt Ema: kage? Hvis de her oplysninger er korrekte bliver vi 11 voksne og 5 børn. Jeg har stole til Luna, Mie og Charlie (høje trappe stole og en trip trap uden bøjle) så hvis Julius og Liff har brug for en højstol må i nok hellere selv tage med. Vi HAR en IKEA højstol men det ene ben kan ikke sættes fast :( så af sikkerhedsmæssige grunde er den nok ikke god at tage i brug :p Vi kan med god vilje sidde allesammen ved det samme bord håber jeg. Jeg sender PM om lidt med adresse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Hvis nogen ikke har fået adressen må i lige sige til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Julius ka knap nok holde hovedet selv, så han sidder/hænger bare ved mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Julius ka knap nok holde hovedet selv, så han sidder/hænger bare ved mig ;) :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Jeg tager skråstolen med til Liff ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Katrinemus er desværre blevet nød til at melde fra :( er der nogen der kan tage franskbrød med i stedet for hende? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Ej øv! :( jeg kan taget et enkelt brød med, hvis der så er en anden der vil tage en meremed? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Ellers kan jeg godt tage franskbrød med i stedet for grønt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Ellers kan jeg godt tage franskbrød med i stedet for grønt? Gør bare det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 I må tage det hele som det er imorgen! Er ramt lige nu af en alt for velkendt energiforladthed og har en indre kamp med overskriften: "Lige ordne et par småting" vs "lytte til min krop" Efter en kamp hvor "ordne et par småting" ligesom så ud til at vinde, så har "lytte til min krop" nu knockoutet "Ordne et par småting" så jeg får ikke bagt en kage, ser om jeg kan købe noget lækkert til os hos Brugsens bake off. Så har jeg også besluttet ikke at rydde Mies legetøj op der ligger i stuen (LEGO, Brio og en hygge hule med bøger), så kan ungerne få et enormt legeværelse tæt på os og så lukker jeg ned på Mies værelse. Så er der kun lidt i køkkenet og en borddækning! Jeg satser på i er nogle forstående kvinder der kan leve med at der ikke er støvsuget og vasket gulv og at der er en lille smule rod i krogene! Ellers skal jeg nok vise hvor støvsugeren står :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Du skal ikke være nervøs for jeg tager støvsugeren :D Enig med Malene. Lad støv være støv. Vi får det lige hyggeligt om det er der eller ej :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Altså jeg tænker mest på dig Maja, er du ok? Kan du have besøg i morgen?Jeg vil enormt gerne komme og glæder mig helt vildt (og er RØV lige glad med, hvordan det ser ud) - men du skal have det godt og være ok med det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Altså jeg tænker mest på dig Maja, er du ok? Kan du have besøg i morgen? Jeg vil enormt gerne komme og glæder mig helt vildt (og er RØV lige glad med, hvordan det ser ud) - men du skal have det godt og være ok med det! Enig med Majken, er du sikker på du kan holde til det? Det vigtigste er jo at du og micromoysen har det godt Og så skide være med rengøringen, vi ved da alle sammen at det kan man ikke altid overskue som gravid og så er du endda alene med Mie også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Altså jeg tænker mest på dig Maja, er du ok? Kan du have besøg i morgen? Jeg vil enormt gerne komme og glæder mig helt vildt (og er RØV lige glad med, hvordan det ser ud) - men du skal have det godt og være ok med det! Sådan helt ærlig så tror jeg kun feber og opkast kan få mig til at aflyse ;) jeg TRÆÆÆÆÆNGER til socialt indput! Og i er jo mennesker jeg ved forstår at jeg ikke er top sprudlende eller har et pænt og rent hjem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Jeg kan i øvrigt godt lige se om jeg kan nå at smække en hurtig chokoladekage eller noget sammen når jeg alligevel skal lave cheesecake, hvis du vil have det Maja? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Hold kæft det er hvad jeg kalder overskud Nina! Hvor er du sød. Jeg tager også en pose gulerodsboller med i morgen, for jeg har bagt på livet løs, men vores fryser kan åbenbart ikke rumme det... Jeg bliver i øvrigt glad, hver gang jeg kommer hjem til nogen og det er et hjem hvor der ikke er total clean - det minder mig om at vores støv og rod gerne må blive liggende .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites