metteploug

Over tid men negativ test

5 indlæg i dette emne

Hej,

Vi venter egentlig på at skulle tilmelde os behandling igen men Jeg er gået ca. 9 dage over tid, de tests jeg har taget har alle været negative. Jeg havde lidt bu torsdag-søndag i sidste uge, men ikke nok til at jeg skulle bruge bind eller andet.

Tankerne kører rundt i hovedet og jeg begynder at tænke: gad vide om jeg har haft min menstruation :D men bare har glemt det.

De sidste par dage har jeg haft øget udflåd - gennemsigtigt som ved æl.

Jeg vil egentlig gerne bare høre om:

- der er der nogen der har prøvet at gå overtid og først kunnet teste sent?

- om man godt kan have gennemsigtigt udflåd i starten af graviditeten ?

Det skal lige siges at jeg ikke tror på at den er der,(håber dog lidt) for hvorfor skulle det ske efter 6,5 års forsøg. Det irriterer mig bare vanvittigt at min mens ikke kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gik 10 dage over tid før jeg fik min første svage streg.. Og har helt fra starten haft øget udflåd...

Kan godt forstå tankerne køre rundt i hovedet på dig.. Håber snart du får afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan udflådet godt være gennemsigtigt ?

Der kom (undskylder på forhånd) en klump gennemsigtigt udflåd ud tidligere i dag. Men Inter brunt udflåd siden søndag. Men en del smerter. Ikke konstante men de er on/off i løbet af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan udflådet godt være gennemsigtigt ?

Der kom (undskylder på forhånd) en klump gennemsigtigt udflåd ud tidligere i dag. Men Inter brunt udflåd siden søndag. Men en del smerter. Ikke konstante men de er on/off i løbet af dagen.

Altså mit første og eneste tegn, var øget udflåd.

Gennemsigtigt udflåd. Har det stadig on and off

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan udflådet godt være gennemsigtigt ?

Der kom (undskylder på forhånd) en klump gennemsigtigt udflåd ud tidligere i dag. Men Inter brunt udflåd siden søndag. Men en del smerter. Ikke konstante men de er on/off i løbet af dagen.

Mig er gennemsigtigt.. Har haft det lige siden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER