Oprettet April 15, 2015 Jeg faldt over den her på Huffington og bare de 10 illustrationer de viser kan jeg nikke genkendende til :D Husker også at, det bedste ved vores første date efter baby, var at kunne sove :D http://www.huffingtonpost.com/2015/04/13/doodle-diary-of-a-new-mom_n_7054642.html?ncid=fcbklnkushpmg00000063 Overvejer at købe den, £9 på amazon er til at overleve :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Sooooo true ;) Kunne også godt finde på at købe den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Ha ha, ja det er da situationer man virkelig kan kikke genkendene til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Der er godt nok nogle sjove imellem :lol elsker amme situationerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Lettere overdrevne synes jeg :P men sjove, og nogle af dem har jeg da også selv haft stået i - fx amme situationen med ikke at kunne nå sin mobil ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites