Oprettet April 13, 2015 Hej piger! :) Jeg vil bare lige poppe ind på skærmen, for at fortælle jer: At i er fantastiske. :loveshower :loveshower I er smukke, dejlige kvinder som FORTJENER lykke. I er lige der i livet, hvor i skal være, LIGE NU. Giv jer selv et KÆMPE kram, elsk jer selv lidt ekstra i dag :) For jeg sidder her i mit lille hjem, og tænker på jer! Kan i ha' en rigtig god eftermiddag og aften :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 I lige måde :kiss Og tak for god karma :tak :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Tak søde Taz, og lige over! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Taz jeg deømte faktisk om dig og din familie forleden. Jeg husker ikke så meget mere af drømmen, andet end jeg var med i et band sammen med dig og Maliva :D Jeg spillede bas/guitar og sang kor, men kunne slet ikke finde ud af det :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Hvor er i søde, tak :yay :7himmel GND: Haha :D hvor sjovt.. Så kan jeg trøste dig med, at vi heller ikke kan finde ud af det med bas/guitar, så det har sikkert haft en fantastisk underholdningsværdi :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Det var utrolig sjovt ;) Maliva var smadder god på guitar/bas og kor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Det var utrolig sjovt ;) Maliva var smadder god på guitar/bas og kor :)Det vil jeg gerne tro :D Hun elsker at "rocke" som hun kalder det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Tak i ligemåde sødeste pige! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Tusind tak og i lige måde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites