Besvaret June 28, 2015 dejligt at i allerede faktisk er kommet så meget på plads :) Og fedt, at se at jeres prioritering er helt rigtig - fjernsynet er kommet op og er i gang ;) Hehe! Træls at du ikke har fået sovet så meget i nat, så er du lovligt undskyldt til at nuppe en lur sammen med Liff i dag :kram2 Ja, vi måtte jo ha sat "barnepigen" op til Luna :p Har ikke sovet det mindste i dag.. men har pakket de sidste køkkenkasser ud! :) også har vi fået hængt billeder op! :Yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Så fik terrassen en ordenlig omgang, takket være min dejlige mor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Det bliver bare super fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 SKOENT, at I er flyttet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Det bliver bare super fint :) Ja nu mangler vi bare resten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 SKOENT, at I er flyttet :loveshower Ja vi er så glade for det! har stadig ikke pakket det hele ud... det kommer forhåbentligt i weekenden! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Pt. Ser vores indkørsel sådan ud... hva pokker skal vi lige gøre ved det? - der er ikke råd til ny belægning lige nu, men skal jeg skippe bedet og plante nyt? eller smide granitskærver i? Noget helt tredje? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Sådan så vores også ud - 100 % endda! Vi valgte sidste år at give det round-up, luge og så i foråret fik det round-up igen og så har vi lagt dug ned og sorte granit-skærver - og det er blevet så flot! Du har jo selv set det :lol Hvis du vil kan jeg tage et billede af resultatet da du måske ikke liiige lagde mærke til det :-) Kan godt huske det ;) er bare bange for om jeg vil blive træt af granit i hele indkørslen? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Kan godt huske det ;) er bare bange for om jeg vil blive træt af granit i hele indkørslen? :unsure Ku man ikke så lave en forhøjning af en art, så granitskærverne blev hvor de sku være? For jeg ville have det på samme måde - men at være bange for at de var overalt... Men det ku helt sikkert være flot med granitskærverne og så finde nogle store flotte krukker og stille langs med muren med nogle flotte blomster i.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Ku man ikke så lave en forhøjning af en art, så granitskærverne blev hvor de sku være? For jeg ville have det på samme måde - men at være bange for at de var overalt... Men det ku helt sikkert være flot med granitskærverne og så finde nogle store flotte krukker og stille langs med muren med nogle flotte blomster i.... Enig :) Jeg tror ikke, det bliver noget med granit overalt ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Vi har gravet de øverste cm jord af, så de ligger 'i et hul', og så er der ikke granit andre steder end der hvor vi har lagt det. Det er nok også det, det ender med... og så evt. Plante nogle græsser i... (elsker sort og rød græs!) og så mine krukker! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Enig :) Jeg tror ikke, det bliver noget med granit overalt ... Vores forhave Bølling blev bare hurtigt træls at se på, fordi der var granitskærver ud over det hele... :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Husk at putte fiberdug under. Det har vi - og så granitskaver. Stenene går ingen vegne - og der er knap så meget ukrudt der skal fjernes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Husk at putte fiberdug under. Det har vi - og så granitskaver. Stenene går ingen vegne - og der er knap så meget ukrudt der skal fjernes :) Min mand har tidligere arbejdet som anlægsgartner, så han har helt styr på fiberdug ;) nej stenene går ingen steder... men har også liiiige en datter der sys at sten er verdens fedeste opfindelse! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Vores forhave Bølling blev bare hurtigt træls at se på, fordi der var granitskærver ud over det hele... :P Ok... ja, saa kan jeg faktisk godt se, hvorfor det ikke er en god ide :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Ville allerhelst have ny belægning i hele indkørslen og skippe de dumme bede helt! men det koster kassen! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Min mand har tidligere arbejdet som anlægsgartner, så han har helt styr på fiberdug ;) nej stenene går ingen steder... men har også liiiige en datter der sys at sten er verdens fedeste opfindelse! :P Super :D Og lækkert han selv kan sådan nogle ting så. Silke Elia er også glad for sten - hun har et sted hun må tage fra og lege i. Det fungerer rigtig fint. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2015 Pt. Ser vores indkørsel sådan ud... hva pokker skal vi lige gøre ved det? - der er ikke råd til ny belægning lige nu, men skal jeg skippe bedet og plante nyt? eller smide granitskærver i? Noget helt tredje? Nu ELSKER jeg jo blomster og planter, og "stenhaver" gør næsten ondt på mig :D jeg ville helt klart rydde bedet og så plante hosta. Der er skygge, ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2015 Nu ELSKER jeg jo blomster og planter, og "stenhaver" gør næsten ondt på mig :D jeg ville helt klart rydde bedet og så plante hosta. Der er skygge, ikke? Jo den er vist nordvendt.. så pænt meget skygge (og snegle :puke) hosta var også en mulighed... elsker hosta! MEN indkørslen er bare rimelig smal i forvejen (pga. Bed på den anden side også) så det må helst ikke sprede sig ud over fliserne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2015 Sneak peak... nu kommer de nye låger endelig op i badeværelset! - han mangler stadig knopper og oprydning. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2015 Liffs kommode som jeg havde planlagt at male, fik en tapetsering i stedet! - er blevet ret vild med looket :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2015 Tapetet er total retro og faktisk noget der lå her i huset, da vi overtog :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2015 Hvor er den fin Sara :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2015 Ej hvor er den blevet fin Sara! Det tapet passer jo bare perfekt til den! Var det nemt nok at sætte på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2015 Hvor er den fin Sara :) :super Tak jeg synes også det er blevet ret så godt :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites