Besvaret June 20, 2015 Det ser bare godt ud med sengen og skabet! Elsker den farve!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Nu er jeg jo pjattet med den farve. Både den støvet og almindelig lyserød, så måske det er derfor jeg er solgt? ;) Jeg er ikke såååå vild med babylyserød... men alle andre nuancer er fint ;) men er helt solgt i den her gammelrosa :wub Glæder mig helt vildt til at indrette! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Det ser bare godt ud med sengen og skabet! Elsker den farve!! Jeg er også ret solgt, må jeg indrømme :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Øhm! så ringede Ejendomsmægleren sørme lige! (ham har vi ikke hørt fra i 2år!) han har en der muligvis er interesseret i huset i Bølling :o - hvis vi da er til at handle med! (som vi da er, til en vis grænse) så det bliver godt nok spændende at høre fra ham igen når han har snakket med den mulige køber. :Blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Uh det lyder da spændende :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Øhm! så ringede Ejendomsmægleren sørme lige! (ham har vi ikke hørt fra i 2år!) han har en der muligvis er interesseret i huset i Bølling :o - hvis vi da er til at handle med! (som vi da er, til en vis grænse) så det bliver godt nok spændende at høre fra ham igen når han har snakket med den mulige køber. :blink Øhm! Er vidst det helt rigtige ord ;) Og hvor er det da spændende. Håber og KRYDSER alt for at det er nu i kan få solgt huset. Det kunne da være mega über najs! Og sjovt, jeg har det ligesom dig, jeg er heller ikke selv til babyfarver aka pasteller, men den der støvede gammelrosa farve er jeg også helt tosset med! Den har også en skøn varme, det er nok det der tiltaler mine øjne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Ej hvor vildt Sara! Hvor ville det da bare være total go timing hvis i kom af med det nu... Men spændende hvad i skal gå med til, prismæssigt... Noget helt andet, så fandt jeg lige disse lamper - og så tænkte jeg med det samme at de ville være så fede at have hængende i jeres køkken - altså de orange - de ville stå så godt til jeres køleskab! Men nu ved jeg ik engang om i mangler lamper derud til... Men sådan hen over køkkenvasken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Ej hvor vildt Sara! Hvor ville det da bare være total go timing hvis i kom af med det nu... Men spændende hvad i skal gå med til, prismæssigt... Noget helt andet, så fandt jeg lige disse lamper - og så tænkte jeg med det samme at de ville være så fede at have hængende i jeres køkken - altså de orange - de ville stå så godt til jeres køleskab! Men nu ved jeg ik engang om i mangler lamper derud til... Men sådan hen over køkkenvasken... Vi har lamper i køkkenet... men skal udskuftet dem i fordelingsgangen på et tidspunkt ;) de er da mega fede, hvor findes de? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Uh det lyder da spændende :yay Så meget jeg jeg ikke rigtig tør at tro på det! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Øhm! Er vidst det helt rigtige ord ;) Og hvor er det da spændende. Håber og KRYDSER alt for at det er nu i kan få solgt huset. Det kunne da være mega über najs! Og sjovt, jeg har det ligesom dig, jeg er heller ikke selv til babyfarver aka pasteller, men den der støvede gammelrosa farve er jeg også helt tosset med! Den har også en skøn varme, det er nok det der tiltaler mine øjne :) Ja øhm, er vist det helt rigtige ord... vildt underlig følelse! det kunne være så fedt, hvis vi kan få huset solgt... men tør sq ikke at sætte næsen op efter noget! jeg er vild med den gammelrosa! :biglove Jeg forsøger at blande lidt pastel og skarpe farver,så det hverken bliver for "fiset " eller for meget ;) skuffefronterne på kommoden ind til Liff skal jo være pastelgule! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Vi har lamper i køkkenet... men skal udskuftet dem i fordelingsgangen på et tidspunkt ;) de er da mega fede, hvor findes de?Det er faktisk fra blomsterbutikken nede i centeret i Skjern... Jeg ku ik se nogen pris på de orange, men de blå ved siden af kostede 295 kr tror jeg der stod... Så måske at de koster omkring det samme... Jeg synes nemlig også at de er mega fede! Og tænkte at de ku se fede ud hjemme ved jer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Håber sådan for jer det bliver solgt til den rette pris :yay En fra min mødregruppes hus har været til salg i 2 år uden megen aktivitet og pludselig ud af det blå da de ville udleje det blev det solgt og de skrev under i søndags ;) Det kan ske og det sker for jer nu - basta :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Ja øhm, er vist det helt rigtige ord... vildt underlig følelse! det kunne være så fedt, hvis vi kan få huset solgt... men tør sq ikke at sætte næsen op efter noget! jeg er vild med den gammelrosa! :biglove Jeg forsøger at blande lidt pastel og skarpe farver,så det hverken bliver for "fiset " eller for meget ;) skuffefronterne på kommoden ind til Liff skal jo være pastelgule! Jeg forstår fisme godt, at du ikke tør sætte næsen op efter noget!!! Det er jo også næsten for godt til, at være sandt. Men uhhh hvor jeg håber Sara, virkelig håber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Det er faktisk fra blomsterbutikken nede i centeret i Skjern... Jeg ku ik se nogen pris på de orange, men de blå ved siden af kostede 295 kr tror jeg der stod... Så måske at de koster omkring det samme... Jeg synes nemlig også at de er mega fede! Og tænkte at de ku se fede ud hjemme ved jer.. Okay fedt! :) det må jeg vist ha undersøgt :super tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Håber sådan for jer det bliver solgt til den rette pris :yay En fra min mødregruppes hus har været til salg i 2 år uden megen aktivitet og pludselig ud af det blå da de ville udleje det blev det solgt og de skrev under i søndags ;) Det kan ske og det sker for jer nu - basta :P Ja vi har jo tydeligt ikke et særligt attraktivt hus.. vi har haft 1! fremvisning og det var udenom ejendomsmægleren :rolleyes vores hus har været til salg i 3år! Han ville vist gerne se huset i uge 28, så det bliver lidt spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Jeg forstår fisme godt, at du ikke tør sætte næsen op efter noget!!! Det er jo også næsten for godt til, at være sandt. Men uhhh hvor jeg håber Sara, virkelig håber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kram2 Jeg håber at uge 28 bliver vores uge og at han/hun bare er hooked! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Spændende hvis i får solgt huset! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Spændende hvis i får solgt huset! :o Ja det kunne være så skønt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Jeg håber at uge 28 bliver vores uge og at han/hun bare er hooked! Fingers crossed!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Fingers crossed!!!!!!!!! Tak søte :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Puuuuh :blink så er det i morgen det går løs! :wee Regner med at opdatere med billeder løbende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Puuuuh :blink så er det i morgen det går løs! :wee Regner med at opdatere med billeder løbende ;) Yay det vil jeg glæde mig til !!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Yay det vil jeg glæde mig til !!! :yay :ditto :P Og rigtig god flytning :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Rigtig god flytning i dag, søde :kiss og mega :goodluck med fremvisning i uge 28 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites