Besvaret June 14, 2015 Spisebordet - nu med nye lamper over! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 I nærmer jer målet. Hvor bliver det bare skønt for jer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 I nærmer jer målet. Hvor bliver det bare skønt for jer :yay Ja det er kun småting vi mangler nu :yay Pakningen starter i den kommende uge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Hvor ser det bare godt ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Hvor ser det bare godt ud :yay Tak! :kiss Jeg er ret godt tilfreds :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Hvor bliver det bare godt Sara!! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Hvor bliver det bare godt Sara!! :yay :glad Ja nu begynder det for alvor at krible i mave og fingre for at flytte ind! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 :Loveshower har fået købt lidt til køkkenet i dag! mega fedt skærebræt i melamin i retro design og to fede metaldåser i amerikansk retro design... Og så har jeg købt dug og lys til havebordet :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Skal vi ikke se nogle billeder af det indkøbte? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Den her hang i køkkenet inden vi begyndte at rive det ned, så den skal også op igen og kommer til at passe rigtig godt ind.... regner jeg med! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Ej nogle super fede ting :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Uhh jeg er spændt på om jeg nu kan få det indrettet som jeg ønsker.. jeg har i virkeligheden nok en ret rodet stil, men jeg vil SÅ gerne have huset gjort fedt og personligt uden at det bare sommer til at se træls og rodet ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Ti hi har luge købt de præcis samme dåse... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Ti hi har luge købt de præcis samme dåse... Hurra for Lidl :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Den her hang i køkkenet inden vi begyndte at rive det ned, så den skal også op igen og kommer til at passe rigtig godt ind.... regner jeg med! EJ!!!! IHHHHH! Sådan en har jeg været på jagt efter i 3 år nu - sådan cirka... Også hænger den bare sådan i jeres hus.... Tarveligt altså! :boo :P ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 EJ!!!! IHHHHH! Sådan en har jeg været på jagt efter i 3 år nu - sådan cirka... Også hænger den bare sådan i jeres hus.... Tarveligt altså! :boo :P ;) Den er så fed! (sorry!!! :blush ) Kan godt forstå du er på jagt efter sådan en.. skal nok holde udkig for dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Så fik sat Lunas "nye" seng op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Og skabslågerne er kommet op på begge værelser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Hvor ser det smadder godt ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Hvor ser det smadder godt ud! Tak, er vildt glad for at jeg valgte den farve! den er tøset uden at være babylyserød! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Tak, er vildt glad for at jeg valgte den farve! den er tøset uden at være babylyserød! ;) Nu er jeg jo pjattet med den farve. Både den støvet og almindelig lyserød, så måske det er derfor jeg er solgt? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites