Besvaret May 9, 2015 Uhh - det ser godt ud :) Det bliver super fedt med kontrasten af køleskabet :yay I er altså ret hurtige :D Ja jeg tror det bliver mega godt med både køleskabet OG de grønne og hvide klinker (kakler?) hen over køkkenbordet :yay MADS er pænt hurtig. Jeg passer bare vores unger imens han knokler :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Hold op et lækkert køkken. Hvor ser det altså bare kamp godt ud :loveshower glæder mig til det endelige resultat :yay Og ja ham Mads har godt nok fart på - hvor er det fedt at I snart kan bo I jeres nye store flotte hus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Ej shit det er gået stærkt!! Hvor fedt!!! Er kun lidt misundelig... :yay :glad :yay Havde slet ikke set at du havde skrevet i går Tina! Sorry! jeg glæder mig enormt til det er færdig! - og kan faktisk godt forstå at du er lidt misundelig.. jeg får mega meget bordplads og opbevaring! :yay Du må ønske dig et nyt køkken smukke! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Hold op et lækkert køkken. Hvor ser det altså bare kamp godt ud :loveshower glæder mig til det endelige resultat :yay Og ja ham Mads har godt nok fart på - hvor er det fedt at I snart kan bo I jeres nye store flotte hus Jeg er spændt på det færdige resultat... kan mærke at det bliver SÅ godt ;) ja han har fart på.. men vi ser ham godt nok heller ikke meget i weekenderne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Ej det bliver lækkert! Kan kun tilslutte mig at jeg er enig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Åh hvor er det bare lækkert Som også skrevet til GND, så er jeg enig! det bliver husets bedste rum tror jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Ihh hvor er det bare lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Ihh hvor er det bare lækkert! Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Hold da op hvor får du da bare en masse skabsplads :Yay Jeg glæder mig til at se billeder af der er kommet klinker op og I skal vel også have greb på lågerne ? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Hold da op hvor får du da bare en masse skabsplads :Yay Jeg glæder mig til at se billeder af der er kommet klinker op og I skal vel også have greb på lågerne ? :glad Ja der bliver masser af plads til alt mit køkken grej! JO der skal greb på ;) og ovnen og opvaskemaskinen skal også på plads. + At vaskens "dobbeltsystem" åbenbart volder lidt problemer, da der kun er en slange med til overløb :rolleyes måske ikke lige så smart! tror nok han vil lægge gulvet i køkkenet i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Uh, hvor bliver det et lækkert rum!! :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Så kom der gulv på og greb! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Uh, hvor bliver det et lækkert rum!! :glad :glad Det gør det nemlig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Det køkken der - det er så vanvittig lækkert. Er vild med det hele, gulv, låger, greb og ikke mindst køleskabet ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Det køkken der - det er så vanvittig lækkert. Er vild med det hele, gulv, låger, greb og ikke mindst køleskabet ❤️ Det er vildt surrealistisk... jeg havde aldrig troet på at vi nogensinde skulle få lov til at have et spritnyt køkken som vi selv har valgt! :Loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Øj, jeg glæder mig til at se det med kakler på væggen! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Øj, jeg glæder mig til at se det med kakler på væggen! :yay Det gør jeg også... men må vente lidt, da vi skal i sommerhus i weekenden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Det gør jeg også... men må vente lidt, da vi skal i sommerhus i weekenden ;) Hm, så må jeg jo væbne mig med tålmodighed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Hvor er det bare et lækkert køkken :wub :kuller sikke en masse skabsplads og bordplads :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Hm, så må jeg jo væbne mig med tålmodighed ;) Ja desværre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Hvor er det bare et lækkert køkken :wub :kuller sikke en masse skabsplads og bordplads :loveshower Tusind tak Kathrine! :kiss Jaaaa :yay så er der forhåbentlig plads til alt mit tupperware og andet "skrammel" :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Uhhh, har lige set at man kan købe køleskabet i grøn ;) Det skal vi SÅ meget have når vi rykker i lejlighed!! Orange er og så fedt! Grøn er bare yndlingsfarven.. Jakob ville gerne hvis det fåes i gul, men det kunne vi ikke lige finde! Det bliver altså så fedt med, grå skabe, orange køleskab og grønne fliser!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2015 Uhhh, har lige set at man kan købe køleskabet i grøn ;) Det skal vi SÅ meget have når vi rykker i lejlighed!! Orange er og så fedt! Grøn er bare yndlingsfarven.. Jakob ville gerne hvis det fåes i gul, men det kunne vi ikke lige finde! Det bliver altså så fedt med, grå skabe, orange køleskab og grønne fliser!! :yay Ja man kan få køleskabet i mange forskellige farver ;) - grøn er da mega fedt! vores blev orange fordi den var på tilbud til 3999kr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites