MJ&KL

Menstruation kører eget show

17 indlæg i dette emne

Det er bare 2.måned i træk nu, at min mens er forsinket. Førhen havde jeg en cyklus der var regelmæssig og var på 30 dage. Jeg skulle have haft det i lørdags og intet er sket.

Jeg føler mig en smule frustreret, for det er jo det man venter på hver måned for at se om man måske havde gevinst denne gang. Men hvordan skulle jeg kunne føle mig sikker på noget som helst, når mens kører sit eget show for tiden

Del dette indlæg

Er du stresset? Enten over PB eller noget andet, for det kan godt forlænge cyklus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, ikke mere end sædvanligt og det plejer aldrig at påvirke min cyklus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min cyklus er også blevet påvirket når vi er gået i gang med projekt baby.. Første gang var jeg en uge forsinket og anden gang var jeg gravid.

Nu ville vi så starte igen for et par måneder siden, og ligesom vi begyndte at overveje det, så rykkede min cyklus sig, og det har den gjort de sidste 2 cyklusser - så jeg er gået fra 28 til 32 dage. Jeg gør det at jeg bruger app`en woman log pro, til at få overblik over min cyklus og bruger  ÆL test, de første par gange, for at finde ud af hvor sent i min cyklus, ÆL falder - hos mig plejer den nemlig at komme stort set på samme tidspunkt i min cyklus.

Så du er bestemt ikke alene om det.. Jeg har altid haft en fast cyklus på 28 dage, og lige som vi starte projekt baby, så rykker hele skidtet sig et par dage..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har bare forsøgt at blive gravide i ca.9 mdr. Og det er først nu, min cyklus lige pludselig er blevet længere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender så godt den der frygt for at blive skuffet.... Da jeg endelig blev gravid, smed jeg testen væk før den overhovedet nåede at vise positiv, og så gik jeg videre med livet i den tro om at jeg ikke var gravid.. Men 1 uge efter tog kvalmen til og jeg var gravid..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh dejlig overraskelse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige øv hvor er det irriterende for dig, men jeg vil jo også altid råde folk til at teste hvis der er den mindste smule chance for graviditet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak, sætter pris på omtanken

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak, sætter pris på omtanken

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men har små jag osv. Som jo er tegn på menstruation - så den er jo nok på vej

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ud fra det du beskriver ville jeg helt klart teste. Jeg havde heller ingen tegn på noget, før jeg var gået en uge over tid. Og små jag, kan sagtens være et tegn på graviditet - det er det som er så drilsk, at mens smerter og graviditet kan minde om hinanden. Så jeg ville bestemt teste - så kan du også få tankerne lidt ud af hovedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg testede her til morgen. Uden gevinst

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort kram til dig - jeg forstår dig bare SÅ godt... Jeg oplevede det samme i sidste måned, og jeg blev bare så frustreret og møg ked af det. Men nu ved du det, og så er det bare at se fremad. Det er pisse svært at give slip på den der øv følelse, jeg ved det godt... Jeg ville ønske jeg havde flere opmuntrende ord - men der er ikke alverdens opmuntrende i den situation - man bliver bare møg trist.

Jeg ville simpelthen gøre det, at jeg ikke testede mere fremover - hvilket det jo også virker til du gør - og så ville jeg prøve at finde noget i livet, som handler end andet end baby. Personligt gik jeg i gang med et slanke-projekt som optog min tid, fremfor tanker om baby. Men det kan være så mange ting - men jeg ved godt det er møg svært...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for de varme ord.

Min kæreste og jeg har en tid hos lægen d.27 - så det ser jeg frem til, og høree hvad vi kan gøre. For jeg er nemlig blevet tjekket for diverse ting, men der er ikke noget at se. Men nu, vil jeg være 100% sikker.

Jeg er netop igang med at tabe mig, men jeg har svært ved at finde noget der får mine tanker fuldstændig væk.. stort set hele min omgangskreds får børn. Og ligeså glade jeg er på deres vegne, lige så misundelig er jeg også. og det er bare en forfærdelig følelse at have..

Og min kæreste gør også alt for at opmuntrer mig, men han bliver selv ligeså trist over at det er mislykket os at blive gravide.

Man mister modet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan bare så godt forstå at du mister modet - det ville jeg virkelig også gøre... Det er bare så frustrerende, da man bare er så magtesløs i den situation. Jeg håber I kan få hjælp til at komme videre, så der snart kan vente jer en lille blyp...

Mange gange held og lykke - jeg håber der snart er bid hos jer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER