MissingLink

Forårets/sommerens must-haves

116 indlæg i dette emne

Se hvis jeg nu vandt i Lotto ville jeg også købe så mange fine ting :)

Jeg har solgt en masse af Isabellas tøj, der er blevet for småt. Det plejer jeg at gøre, og faktisk så løber det nogenlunde rundt :)

Del dette indlæg

Tak for link... uuuh det bliver dyrt kan jeg mærke...

Du må lige sige til når du sælger ud for det ser da ud til din skønne prinsesse ligger tøjstr. over min... :)

Og ja badedragten er også vild sød.. meget sødere i virkeligheden.. men pænt svær at fotografere kl bæ i morges under lyset fra emhætten med en mobil :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for link... uuuh det bliver dyrt kan jeg mærke...

Du må lige sige til når du sælger ud for det ser da ud til din skønne prinsesse ligger tøjstr. over min... :)

Og ja badedragten er også vild sød.. meget sødere i virkeligheden.. men pænt svær at fotografere kl bæ i morges under lyset fra emhætten med en mobil :)

Haha- det skal jeg nok :D Heidi herinde fra er også på listen over Isabellas "arvinger" :lol

Badedragten kan jeg SAGTENS forestille mig hvordan ser ud, og hvor fin den i virkeligheden er. Hummel kan altså bare det dér med badetøj :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Købte også 4 bodyer i Netto.. synes de er rigtig rigtig søde.. og så til en noget overkommelig pris :)

post-160-028227300 1300434306_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Købte også 4 bodyer i Netto.. synes de er rigtig rigtig søde.. og så til en noget overkommelig pris :)

post-160-028227300 1300434306_thumb.jpg

Det gør jeg også nogle gange. Har haft nogle fra Bilka, men Isabella kan ikke passe de billige mere- desværre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se hvis jeg nu vandt i Lotto ville jeg også købe så mange fine ting :)

De lilla Krutter-bukser har jeg som sagt vundet og kjolen kostede 249 - hvoraf de 150 kr som jeg så endte med at betale, er kommet fra tidligere salg af Emilies gamle tøj :)

Eeeij hvor har i bare købt meget fint tøj..

Badedragten ser således ud..

Hold nu op hvor er den SØØØØØØD!!! :D Uhh flæser og det hele <3

Jeg har solgt en masse af Isabellas tøj, der er blevet for småt. Det plejer jeg at gøre, og faktisk så løber det nogenlunde rundt :)

Ja lige præcis - HURRA for trendsales!! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov....ingen forskelsbehandling! Skal da også lige vise hvad min dreng har fået af sommerjakke, til jer der har store drenge :)

sf8gnq.jpg

naons.jpg

Ja, nu er han jo så stor at han selv vil vælge....men efter at ha kigget den et par gange synes selv jeg den er ret fed! :)

Den er fra Smartkids :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ORV ja Mette- den er da mega SEEJ, eller COOOL eller hvad man nu siger- og jeg mener det ÆGTE :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe! Helt ægte! :) ja den er så...skal bare vænne mig til min lille dreng er ved at udvikle sig til en ung selvstændig fyr....det helt ad h... til! :) Haha!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh åhh... jeg sidder på arbejde.. og har liiidt for meget tid idag... så jeg er "kommet" til at købe mere... :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh åhh... jeg sidder på arbejde.. og har liiidt for meget tid idag... så jeg er "kommet" til at købe mere... :whistling

BILLEDER!!!! :glad :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

BILLEDER!!!! :glad :glad

Må se om jeg ja finde billeder når jeg kommer hjem. For nu er Svigerfar retur ;) og kan jo ikke shoppe når chefen sidder lige bag en.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må se om jeg ja finde billeder når jeg kommer hjem. For nu er Svigerfar retur ;) og kan jo ikke shoppe når chefen sidder lige bag en.

Good point ;) :sm :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er billedet som lovet: (Har lånt søde AK's billeder... håber det er okay med hende! :kiss)

2w7mjow.gif

OG så har jeg vidst 2 større handler igang..

Stinna skammer sig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er det fint Stinna :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG du skal da ikke skamme dig- det gør jeg aldrig :D jeg trives med at bruge penge :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er det fint Stinna :loveshower

OG du skal da ikke skamme dig- det gør jeg aldrig :D jeg trives med at bruge penge :lol

Jaa det er såå fint... Hihi

Hmm på mandens vejne skammer jeg mig.. hihi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand opdager det ikke før han vasker det- og han kan alligevel ikke se forskel på det :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand opdager det ikke før han vasker det- og han kan alligevel ikke se forskel på det :D

HAHA tror godt Henrik har fattet mistanke efter som der bliver flere og flere kasser fyldt :whistling :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahaha! Åha...min mand er en skabs-snob, så han går helt vildt op i hvad mærke der er hvad! LOL :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til gengæld er det ham der tømmer postkassen og åbner døren for postmand Per, når pakkerne vælter ind. Han sukker bare og siger "der står dit navn på skat. Vi bliver sikkert MEGET glade for det" :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til gengæld er det ham der tømmer postkassen og åbner døren for postmand Per, når pakkerne vælter ind. Han sukker bare og siger "der står dit navn på skat. Vi bliver sikkert MEGET glade for det" :D

HAHAHAHA :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sku lige til at sige når nu Lars skal starte på job blir det noget nemmere at snige noget nyt ned i skufferne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er badedragten at finde ;)

KLIK

119708_1_3_1.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sandie- du frister :klap :D

Den er bare SÅÅ fin. Hvordan er de i størrelsen? :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER