Forunderligt

Bind der ikke irriterer

6 indlæg i dette emne

Hvad bruger I til menstruation?

Jeg bruger tamponer uden indføringshylster for det meste. Lige de første og sidste dage kan jeg godt pletbløde lidt, for lidt til tamponer. Jeg plejer at købe de billigste bind jeg kan få og helst uden "plastik bagside", jeg kan nu ikke finde dem længere, det mærke jeg plejede at bruge er skiftet. Jeg får nemlig nemt svampe lignende irritation af bind. Har overvejet cup men tror af forskellige grunde ikke rigtig det er noget for mig. Så altså, er der nogen der kan anbefale et mærke bind der ikke giver irritation down there? Gerne billigt og de behøver ikke være super tynde, jeg syns faktisk sjældent de helt tynde er rare fordi jeg enten føler mig våd (bindet er ikke vådt, men huden er...) eller de "klæber" til huden.

Del dette indlæg

Jeg bruger en OrganiCup og den er jeg super glad for :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger de billige fra Coop. De fået i forskellige str. Og ofte er prisen 3 pakker for 45

Del dette indlæg

Annonce ♥

Natracare! 

Jeg bruger trusseindlaeggende om sommeren som backup til cup og brugte deres skoenne efterfoedselsbind, som var de eneste, der ikke generede mig down there :) 

Eller stof - det bruger jeg aaret rundt som back up til cup. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bind fra änglemark - de er vidst uden parafume mv. har ihvertfald oplevet en klar forbedring ifht. andre bind (har parfume allergi) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Natracare, da jeg brugte bind, men nu er jeg skiftet over til Ruby Cup - som er helt fantastisk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER