Oprettet April 9, 2015 Argh, troede vi havde styr på regntøj og da jeg så skulle have det med i DP i morges kunne jeg konstatere at der er en revne i bukserne. Så vi er selvfølgelig ude i at Freja skal have noget nyt regntøj, men hvad størrelse? HUn er pt i 86 i alm tøj. Skal regntøjet så købes i den størrelse eller er det bedre at være lidt langsigtet og købe str 92? Hun skal jo helst ikke drukne i det Og hvis der er nogen der lige har et par gode webshops, så er link da heller ikke af vejen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Køb større så der på dage hvor det stadig er lidt køligt er mulighed for at have termotøj indenunder. Og så er du måske heldig at det dur til efteråret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Jeg synes generelt regntøj er stort i størrelsen. Silke Elia havde sidste forår og efterår str 86 Mikk-Line og kom i str 92 alm tøj i løbet af sommeren. Her til foråret passer det ikke mere i længden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Noah bruger 92 i alm tøj, men 86 i regntøj (LEGO-Wear) Så jeg ville måske tro en 92 ville blive i overkanten? Jeg synes generelt overtøj har en tendens til at være større en tøj. Han er eksempelvis også i 86 i termotøj og flyverdragt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Luna har Didriksons regntøj i str 86 og det passer stadig til trods for at det meste af hendes garderobe er str 98 nu. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Ok, så tror jeg bare jeg holder mig til 86. Hun skal jo også kunne bevæge sig i det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Noah har str 90 fra Celavi nu, som han kom over i i efteråret - fra str 80, som han passede meget længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites